lillepixie Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Hei jenter! Jeg har en søster som antakeligvis har dette, men hun har ikke fått diagnosen ennå pga det er veldig få som kan stille denne i Norge per dags dato. En sykdom som innebærer mange forskjellige diffuse symptomer og som noen mener "bare er psykisk", noe som er bare tull. Sykdommen innebærer en form for ekstem utmattelse selv etter den minste påkjenning og jeg mener jeg har lest et sted at den kan sammenlignes med å være fyllesjuk, ha influensa og nettopp ha løpt 1 mil..på EN GANG! Men det fins forskjellige grader av den, og min søster er ikke aller verst rammet heldigvis. Det jeg lurer på, og hun egentlig, er om noen av dere der ute med kjennskap til sykdommen eller som kjenner noen med dette, vet om hvordan det lar seg gjøre å få barn når man har dette? Noen som kjenner noen som har blitt bedre/verre under graviditet og lignende? Håper inderlig noen kan svare for søsteren min og sambo har så lyst til å bli foreldre og jeg vil bli tante. Er selv gravid i uke 26, det hadde vært så gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå