M@mm@ mars07 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg med mine godt og vel 20 år på baken har nå bestemt meg for at jeg må våge meg inn i en solseng. Er mildt sagt LIKBLEK!! Men lurer litt på hvordan jeg går fram.. Skal jeg smøre meg?! og med evt hva?! Hvor lang tid bør jeg ligge?! Sånne ting som kan være lurt å vite... Håper at noen kan svare meg på dette:)
2smågull Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Tror jeg hadde droppa hele senga jeg.. og heller brukt selvbruningskremer el spraytan! Det er mye bedre for huden din.. Men om du vil ta sol,så smør deg godt. På de fleste solsenter selger de egnede kremer. og det står anbefalt solingstid.Men ikke ligg lenge første gangen.Ikke godt å bli solbrent.Og det kan en fort bli!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 - det står anbefalte soltider for DIN hud på en oversikt i solariumstudio - det er også egne automater med kremer og beskyttelsesbriller Jeg har mørkt hår og mørke øyne, blir aldri solbrent og må ligge i ca 25 min for å få en grei farge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå