Gå til innhold

Lekegrind......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har barnet nyttet av en sånn liten lekegrind 1'1 meter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Junier er 15 mnd, og han bruker den fortsatt

Skrevet

Ok, kanjse vi skal kjøpe en sånn alikevel da:)

Skrevet

Kan få kjøpe min prylet... Jeg kjøpte men ble aldri brukt :) Vesla likte seg aldri oppi der hun...

Skrevet

Jeg har hatt til begge de to minste mine, den var grei å putte leker oppi............. Med andre ord, de brukte den egentlig ikke.....:-)

Skrevet

En del frem til 8 mnd, pitte litt frem til 10 mnd. Så ble det stopp.

Skrevet

Grinda er 1x1... får den til halv pris, gav 800 for den

Skrevet

Min brukte den bare noen mnd, før hun ble stående å hyyyyyyle nedi der.. Og da ble den brukt som oppbevaring for leker, helt frem til jeg kasta den ut nå nylig..

Skrevet

Jeg brukte vår en god del til begge våre det første året. Da var de mye med meg på jobb. Hadde lekegrind stående på en europall og trillet den med meg, med ungen oppi, fra rom til rom.

Skrevet

Den er ikke solgt nei. :) Bor litt utenfor Molde, så bare hør med henne du og send meg en PM :)

Skrevet

jeg brukte den så og si daglig i ett år. elsket lekegrinden..=) hadde den i stua så han sov der på dagtid når han var baby. hadde bunnen oppe da. så etterhvert når han var litt mer våken lå han der med babygymmen og sprellet. han lå jo ikke der hele dagen da. men når han sov, hvis jeg måtte på do, eller kanskje skulle støvsuge. brette tøy. satt ved siden av grinden og bretta tøy og sånn. han elsket å være oppi der da. etterhvert ble det mye leker som ble oppbevart der. greit å ha et sted å "slenge" de. og når han ble så stor at han var over alt syntes jeg det var veldig greit å sette han der da jeg måtte på do ol.

kommer til å bruke det fra begynnelsen av med neste og. syntes det er greit å ha et sted de kan sove og sånn når de er baby. men han var vel ett år da jeg tok den vekk ja, for da satt han egentlig bare der hvis jeg var på do eller støvsuget stuen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...