kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 blir dere litt bitter når dere ser at navnet på deres yndling også er yndlingsnavnet til halve landet(dvs at navnet er 10 på topp) eller syns dere det er helt ok?
Mille** Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Nei, blir ikke bitter, men litt overrrasket ble jeg faktisk. I mitt fylke er lille snuppas navn på 6. plass.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jeg må si at jeg ble skikkelig irritert da jeg så den lista, vi unngikk bevisst de topp-ti-navnene, selv om vi likte veldig mange navn der... nå ligger vi heelt i toppen! Føkk, vi som trodde vi var originale..... Jaja, vi elsker navnet enda da, og det er jo det viktigste
dione Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 ja det hadde irritert meg ja. Nå har ikke vi et vanlig navn da, men mye av den grunn.
☆Anonymia☆ Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 tenker ikke over det i det hele tatt..=) navnet til mitt lille gull er nydelig,så skjønner mange vil ha det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå