Gå til innhold

Dette er litt flaut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 30, for ikke så lenge siden, så kjente jeg litt ubehag nedentil, lurte veldig på var det var.. tok et lite speil for å se, var helt merklig, såg ut som små utvekst eller noe.. så jeg dro legen neste dag, hva i alle dagen kunne dette være.. tenkte jeg..

Legen så på det, og så smilte han, og sa " ja, dette har jeg en enkel forklaring til, men litt rart, det er åreknuter".. åreknuter?? Der nede liksom??

Noen som har hatt dette? Heldigvis er ikke dette noe farlig, og vil ikke påføre fødselen noe mer smerte.. ( heldigvis ) Vil da være anonym... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt åreknuter, men er grusomt plaget med condylomer og hemoroider.. Og det er FLAUERE og si ;)

Men så lenge de ikke gjør vondt, så tror jeg du bare skal passe på at de ikke blir større =) Er visst veldig vanlig med åreknuter i svangerskapet :( Gud hva vi kvinner må gjennom ;)

Skrevet

Helt enig.. var så flaut å si det til mannen min... han ville jo se på det.. NEI!!! Vil ikke øddelgge all lyst ;) ser jo ikke fint ut i det hele tatt!! Arg.. men det går vist vekk igjen etter svangerskapet.. :)

Skrevet

Heldig du, som har fått noe som går bort :P

Var på Gyn.Pol for litt siden jeg, for å få sjekket de, for de er STORE og SMERTEFULLE - gjett hva legen sa - !!! "Nei disse går ikke bort av seg selv, disse må brennes bort i narkose etter fødsel" Yess da!! ;)

Kan tro jeg føler meg sexy :P Heldigvis er mannen såååå snill at han bryr seg ikke i det hele tatt om dette.. =)

Skrevet

Huff da.. så pass... ja.. mennene er snille i slik situasjon ;) .. og det bør de være.. alt vi må gå igjennom.. ;) fikk du det sånn plutselig?

Dette er min andre svangerskap, hadde ikke noe åreknuter der nede da..

Skrevet

Startet med at jeg kjente en vortelignende ting ved endetarmsåpningen, fikk heeelt hetta og gikk til legen.. Ingenting han kunne gjøre sa han :( Så brått, bare en knapp uke senere, var det plutselig JÆ#¤%& mange, og de største er, uten og overdrive, nesten 3-4 CM!!!!! og de er der enda :(((

Skrevet

Huff.. høres ikke behaglig ut :( stakkars deg.. ønske deg i så fall allt godt, håper du klarer å nyte litt av svangerskape.. har du lenge igjen? Har termin 15 april jeg..

Skrevet

Håper ikke jeg har lenge igjen, er 40+5 ;) hehe!!

Er litt stress med de plagsomme greiene, men med litt krem så klarer jeg meg gjennom dagene ;)

Lykke til du også =)

Skrevet

ja.. leste nick namet ditt etter jeg sendte inn spr.. ;) flott at krem funker :) det som hjelper på meg, er at jeg ikke må stå for lenge, da "svulmer" det opp der nede ;) ser ut som jeg har den "bollemusen" hi.. hi... ;) Lykke til med alt sammen :) :)

Skrevet

Åreknuter er et snillere ord for hemoroider:)

Skrevet

Det heter bare hemoroider når de sitter ved/i endetarmen, men heter åreknuter når de sitter ved skjeden, på leggen og ellers på kroppen.

Skrevet

Jeg har fått dette i alle svangerskapene mine men ikke denne gangen.

Jeg også dro til legen slik som du gjorde og tenkte... herregud hva er dette for noe. He he he.

Gikk bort rett etter fødselen.

Denne gangen har jeg jo sittet ganske mye så da blir ikke trykket så stort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...