*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Når er det best å begynne å teste? er så spent om jeg finner el denne mnd :-) Noen andre med el rundt 5.febr? Klem klem
kei80 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hei har den 4 feb Skal begynne å teste meg idag! De fleste tester seg vel den uken de har EL,de med regelmessig syklus!
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 de pakkene med eggløsningstester selges i sett på 5 eller 7...og da kan man jo prøve å fordele antallet utover der du tror du har eggløsning...kanskje mest før forventet, for da er du sikker på å ikke misse EL... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå