peanøttmamma Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er i uke 37+. Å de sier da at siden det blir mindre plass i magen til bevegelse. Så skal aktiviteten i magen bli litt mindre. Du skal hvertfall ikke kjenne den så godt som tidligere i svangerskapet. Men jeg har det helt motsatt.... Jeg får ikke fred. Det er så sinnsykt mye aktivitet i magen, og så kraftige spark at jeg holder på å bli gal. Å til tider så har jeg så mye mensensmerter i tillegg....tror jo at hver dag er dagen jeg skal føde. Kan all denne aktiviteten bety at fødselen er rett rundt hjørnet? Eller har barnet mitt adhd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå