enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Syns jenta mi drikker så lite mme, (ammer ikke lenger), 50 ml til grøten om morgenen, går mest i vann til lunch og middag, ca 100 ml i halv 5 tiden også drikker hun ca 50 ml til grøten på kvelden.. Vet ikke helt hva som er vanlig jeg..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Didrik drikker mer nå enn han gjorde for bare en mnd siden. Virker som om han er lei egentlig. 180 før frokosten 150 etter lunsj 150 etter kveldsmaten Så er ikke så mye de heller da
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Okei, ja det kan virke som hun er litt lei ja, men hun spiser jo desto mye mer da ) Er det så farlig da egentlig? Så lenge dem trives og koser seg så er det vel kanskje ikke nødvendig med all den melka? Eller?? (hehe, herregud jeg er så usikker altså)...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Nei, så lenge de får i seg nok væske så er det ikke noe problem. Og spiser normalt så klart. Didrik drikker vann til alle måltider han da, så ikke bekymret for han i allefall. Har ei på 5,5 år jeg da, men husker jo ikke en dritt i fra hun var baby. Er som å starte på nytt igjen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå