selfangerkjerringa Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 å ha lyden på tv'n i reklamepausene? hæ? HÆ? NEI, JEG TROR IKKE DET!!!!! *banneogsteike*
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Nei, den burde vært skrudd av, helt enig!
selfangerkjerringa Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2008 måtte bare blåse ut litt.. hehe... den teite mannen min har full vreng på volumet på tv'n, inkludert gjennom samtlige reklamepauser. Er det nøvdendig egentlig? Føler jo hjernen krymper for hvert innslag.... *grøss* bedre å kauke her inne enn inn i øret til mannen min
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 ja det er nødvenige. reklame er gøy :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Ehh... Oki.. Alt man skal ergre seg over gitt ;P
selfangerkjerringa Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2008 hehe akkurat men så er jeg sjuk også da (sørpe forkjøla, hodepine), og har tørka spy etter unger i fem dager i strekk. Da har man kanskje litt lavere terskel for hva som irriterer enn vanlig.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Ahh.. Men da er det mer forståelig! God bedring! =)
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Hvis man legger merke til det er de fleste reklamer med høyere lyd enn selve sendingen.....det er irriterende det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå