Gå til innhold

er det virkelig nødvendig...


Anbefalte innlegg

Skrevet

å ha lyden på tv'n i reklamepausene? hæ? HÆ?

NEI, JEG TROR IKKE DET!!!!!

 

*banneogsteike*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, den burde vært skrudd av, helt enig!

Skrevet

måtte bare blåse ut litt.. hehe... den teite mannen min har full vreng på volumet på tv'n, inkludert gjennom samtlige reklamepauser. Er det nøvdendig egentlig? Føler jo hjernen krymper for hvert innslag.... *grøss*

 

bedre å kauke her inne enn inn i øret til mannen min :P

Skrevet

ja det er nødvenige. reklame er gøy :-)

Skrevet

Ehh... Oki.. Alt man skal ergre seg over gitt ;P

Skrevet

hehe akkurat :) men så er jeg sjuk også da (sørpe forkjøla, hodepine), og har tørka spy etter unger i fem dager i strekk. Da har man kanskje litt lavere terskel for hva som irriterer enn vanlig.

Skrevet

Ahh.. Men da er det mer forståelig!

 

God bedring! =)

Skrevet

Hvis man legger merke til det er de fleste reklamer med høyere lyd enn selve sendingen.....det er irriterende det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...