Gå til innhold

Billig og bra lap-top?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så greit å spørre her siden folk har så mye gode råd:) Så jeg lurer på om noen kan anbefale en grei lap-top som er rimelig? Trenger ikke være spes avanserte greier, det er til svigers:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Acer Aspire 5720zg...er veldig bra. Har en forkjærlighet for Acer jeg da...

Skrevet

Takk:)- har hørt andre nevne det merket ja. Vet du prisen på den og?

Skrevet

Tror den koster rundt 7000 på Elprice. Jeg kjøpte den riktignok til 5500 før jul så det kan hende du kan finne et godt tilbud på nettet.

Skrevet

Har også en acer som jeg er fornøyd med (riktignok en dyr variant). Stabil og grei, eneste er at de bråker litt og blir veldig varm (må ha noe mellom pc og bord, men det må vi på dell pc'n og).

Skulle jeg valgt fritt ville jeg self. gått for en ny IBM maskin. Har en 7-8år gammel (i daglig drift ennå som media senter), -null problemer ever! Helt lydløs, ingen varme, 100% stabil.... -drømme pc'n!

Ellers hold deg LANGT UNNA packard bell. Har hatt en som jeg til slutt greide å heve kjøpet på etter 10mnd (packard bell nektet fremdeles, men butikk hadde ikke noe valg). Da hadde maskina vært 4mnd på reprasjon der skjerm hadde gått 2 ganger, tastatur var byttet 2 ganger, minne var byttet, strømforskyning byttet, og tilslutt gikk endelig dvd-rom for 3 gang! jippi! I en pc teller nemlig de enkelte delene hver for seg når det gjelder hvor mange ganger produktet kan repareres,,,,,

Skrevet

jobber i serviceavdeling i butikk som selger PC`er og er enig med nevnt over.

Packard Bell er det mye service på, men uansett merke har man krav på å heve kjøpet ved 4. gangs reparasjon.

Det er minst reklamasjon på HP og Toshiba, og mest på Fujitsu Siemens og Packard Bell. Veldig lite feil på Acer også, men kan risikere litt lenger servicetid hvis det skjer noe galt. Det samme med HP etter at garantien er ute og man må reklamere. Da har HP ca 14 dagers ventetid før produktet eventuelt er godkjent for reparasjon... Er noe å tenke på synes jeg.

Ellers er jo verden blitt et bruk og kast samfunn, og at etter 2 år så kjøper jo mange nye produkter uansett om det gamle er defekt eller ikke.

Neste PC min blir ihvertfall en HP tenker jeg :)

Skrevet

på mpx.no har dem laptop og printer fra hp til 5500 kr....funker kjempebra

Skrevet

Takker for tipsene! Vi har HP selv og er ganske fornøyd, bortsett fra at den durer og bråker en del og blir ganske varm. Noen som har erfaringer med Dell da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...