Gå til innhold

eh holms hotell..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, send de på luksushotell så de lærer at det er sånn livet er.. hehehehhe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe....tenkte det samme, var det ikke meningen de skulle kutte ned på luksuslivet???

Skrevet

hehe... smaken på det gode liv kan bli katastrofalt det ja... Hadde vært mer spennende å se hvordan det gikk med de etter 6 mnd og ikke etter 1 mnd..

Skrevet

fulll pensjon liksom! er det med champagnen også tro? isåfall skal jeg stille opp med min dårlige økonomi og håpe jeg får spa-opphold også! haha!

Skrevet

Men er forøvrig MINIMALT med shoppingmuligheter på Geilo da..

Skrevet

Synes heller de burde vært sendt til en kommunal leilighet, fått smake livet som sosial klient eller lignende. De hadde jo seriøse problemer!!! Burde fått en skikkelig realitycheck!

Skrevet

Haha....ja du får kjøpe deg ca 100 par med designersko sånn at du får kjørt deg skikkelig på ræva, så melder du deg på etterpå. ;o)

Skrevet

haha, men hun kommer jo til å handle med seg alle trollene fra gaveshoppen bare for å handle! hahahaha! nej nå er jeg stygg!

Skrevet

.. ja og ha 10 ubetalte barnehageregninger eller noe liggende. Så jeg ser ut som en rævva mor i tillegg!

Skrevet

He he. Geilo har faktisk mange bra butikker.

Her kan tusnlappene gå fort ja, og vi snakker IKKE om troll og annet tull. På Geilo er det dyre klær, dog mest i sportstøy, så er det Anekset da med fantastisk flott inertiør og møbel stasj som koster fletta og er bare vakkert!

Skrevet

Hmm.. jeg og sambo brukte 30 minutter på å tråle oss gjennom "sentrum" og shoppingmulighetene... Men var ikke akkurat ute etter sportsklær da.. og det var det jo flust av ha som du sier :o)

Men etter å ha sett hennes garderobe tror jeg ikke hun hadde klart å gå bananas der oppe.. :o)

Skrevet

Er dere alltid så negative, jenter? Hva med å se at de faktisk har tatt et skritt i riktig retning?

Neida - myyyyyye bedre å henge seg opp i ikke bare antall sko, men hvor stygge de er - og å kritisere at de fikk en belønning fordi de har tatt tak i problemene sine!

Skrevet

Rette rævene som ble sendt på luxushotell....

My God.

Finnes de som skikker økonomien sin til de grader, uten særlige midler, som heller kunne trengt et slikt opphold.

Gud betre for noen ekle snobber.....

Skrevet

var vel en slags belønning for at de hadde tatt tak i problemene. sikkert også fordi de skulle se på opphold på luksushotell som en flott gave, ikke som en selvfølge.

Skrevet

bøler er vel ikke helt stedet å bosette seg, hvis man vil se på seg selv som snobb....

Skrevet

På Geilo kjøper man sportstøy og gjerne interiør på Anekset, noe mer er det ikke der oppe :-) Nå har ikke jeg TV3, så jeg kan ikke se denne serien, men selv har jeg vindus shoppet for noen 10 000 der oppe. Det var da ski klær/ skiutstyr og interiør på Anekset ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...