annhelen Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Blir ikkje stressa av den grunn! Nesten litt morsomt, men heller irriterende at det ikke kommer to streker. Har målt siden 8 dager etter 1 dag i mensen for å være helt sikker. Skal ha mensen igjen 11 februar. Eg kan vel fortsatt få eggløsning? Det er vel nøyaktig 12 dager til eg får den og eg er alltid på kl. slettet. Hadde en SA i sep, og føler vi ikke får det til denne gangen. Blitt gravid to ganger før på første forsåk. Hmm..Noen som kan skrive noe oppmuntrende:)
Mamma+♥♥♥♥jenter Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jeg drev også å tok de testene, men ikke en ble positiv.... Snodig, men nå er jeg gravid, så jeg må da ha hatt eggløsning...?
Bobine Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Jeg/vi prøvde i nesten 2 år, og bare 3 ganger ble el-testen positiv. Men ikke den måneden det klaffa for oss, forstå det den som kan. Hehe. Det er ikke alltid man har eggløsning, jeg mistenker at det var det som var feil med meg. Hadde gått 3 år på p-piler. Det kan de finne ut med blodprøver hos legen din, men det er mulig man må ha prøvd 1 år for at de skal sjekke det.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 EL-testene slo aldri ut på meg den mnd jeg ble gravid! Allikevel så er jeg i morgen 37 uker på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå