Gå til innhold

Innbilt svangerskap.. Det er det jeg har! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud. Sitter under pleddet og er skikkelig kvalm. Og med muringer down-under. Men negative tester. Selvsagt.

Har aldri følt meg så patetisk! hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars! =/

D er jo ikke sikkert du innbiller deg noe, kan hende du bare har sen utvikling av HCG???

Hvor langt i syklusen er du??

Skrevet

takk for trøst;)

ikm i morgen eller fredag.Skal ta en test da.

Skrevet

er du ikke over ikm heller?? DA har du STORE sjanser!!;)

Er ikke alle som slår ut på tester før ikm...d vanligste å slå ut positivt på test er i din uke 5/6, fosterets uke 3/4...Tror jeg..

Skrevet

He, det eneste positive utslaget her er jo DEG! hehehehe;)

Tar det ikke så tungt da.... Har en gutt på 8 mnd. Er jeg ikke gravid nå er det prøving fra mai av igjen;) Meeeeeen..... Hadde vært gøy og vært gravid nå på en måte;) Savner magen min..

Grætsj' med din graviditet da;) Lykke til. Moro da! :D

Skrevet

Hehe, du er vel langt ifra den eneste her inne på "Bli Gravid" som har opplevd innbilt svangerskap! ;P Lett å føle seg litt dum når testen er negativ.. :-)

Skrevet

Jeg har innbilt meg at jeg har vært gravid de tre siste mnd, har hatt flere symptomer og mange negative tester :/ følt meg dum hver gang. Denne mnd har jeg ikke funnet EL og tror den har kommet veldig mye tidligere enn vanlig og at det derfor ikke har klaffa. så jeg skal prøve å droppe tester og bare innse før IKM at det ikke er håp, for blir jo like skuffa hver gang. MEN lykke til, håper det er en liten spire der :)

Skrevet

Hehe, du har vel ikke begynt å gå rundt med sokker og kosedyr i munnen, har du vel? Eller lagd rede? Eller du har ikke lyst til å gå på tur? Produserer melk?

Tihi ;) Jeg er dyrlege, så jeg har noe erfaring med innbilt svangerskap. Men jeg skjønner hva du mener! ;)

Skrevet

*humre* ;)

Kanskje ikke sokker i munnen, men i det ene øyeblikket ER jeg gravid, i det neste IKKE. Sannheten er vel at: ther is no gravity! ;)

Men men. Det er vel mest i dyrenes verden innbilt sv.skap forekommer, ja. (Men så vidt jeg vet, så er jeg også en del av det dyriske i denne verden, haha). ;)

Ha en fin kveld!

Skrevet

Hvis du begynner å bære sokker rundt i huset med munnen, tror jeg kanskje jeg ville ha tilkalt psykiater, og ikke gynekolog! Ha en strålende kveld, du også. Med eller uten gravity! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...