Gå til innhold

Luksusfellen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld meg, men hvor gamle er de folka i Luksusfellen?

De virker så ekstremt umodne. Altså utover at de ikke har styr på økonomien. Jeg skal ikke dømme noen på gale avgjørelser, men det virker liksom ikke helt som de skjønner hva som foregår. De liksom leker voksne.

NÅ Innser hun at man ikke kan få alt man har lyst på... Vet hun hva hun har lyst på, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et program på Tv3... Som jeg ikke skulle se, men som jeg sitter og ser allikevel.

Det er folk som har driti seg ut økonomisk som får hjelp til å komme på rett kjøl. Greit nok. Men de folka som er med i denne episoden var litt slitsomme.

Skrevet

Herregud, det er nesten så en kan tro de er skuespillere... Er det mulig å være SÅ korka? Egentlig et tåpelig program, men jeg ble sittende å se på jeg også.

Skrevet

Har sett det jeg også. Fikk helt hakeslipp jeg altså. Er det mulig å være så totalt blåst når det gjelder økonomi da? og så stå fram på tv? Herremin...

Skrevet

Synes nesten det var litt pinlig å se på på deres vegne- ka de tenke med lissom?

Inntekt på 30 000,- og forbruk på 60 000,- skal ikke mye hoderegning til for å se at det går gale. Alle hadde da matte på skolen...Dessuten trodde jeg de fleste visste at man må ha inntekt for å bruke penger. Pluss og minus...

Dette blir festlig å følge med på. Disse var gjerne litt ekstreme, kaste regninger og tror de forsvinner av seg selv høres jo rimelig smart ut da. NOT!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...