Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Merket det i helgen at jeg begynte å få sopp "der nede". Tok en sånn canestenpille på mandag kveld før jeg la meg, som det står anbefalt. I går rant restene av den ut, kommer bittelitt enda da. Men jeg er så himla sår i åpningen liksom! Hvor lenge skal det vare da?! Snakket med jordmor i dag og spurte om jeg kunne smøre mer enn to til tre ganger om dagen, for jeg flyr jo på do mange ganger og da tørker jeg jo bort kremen som er der liksom... Prøver å ikke tørke så mye, heller klappe det litt tørt så jeg ikke drar over der det er sårt. (det hørtes litt brutalt ut, jeg er ikke så hardhendt altså...hehe!) Men, jeg er jo så sår!! Flere som har har eller har hatt det sånn, og blir det bedre??
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Høres ut som du har en verre utgave, men har hatt et par runder med skikkelig kløe og mye utflod. Veldig plagsomt. Har brukt canestenkremen og da har det bedret seg etter 2-3 dager. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, fillern... Jeg som har så lyst på sex, det er så typisk vettu!! HI
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Har hatt sopp siden 8'ende uke i svangerskapet, og har det enda, og er i uke 29. Canesten og pevaryl som man får kjøpt på apoteket mot soppen hjelper ikke. Soppen er tilbake dagen etter uansett... Har lært meg og leve med det faktisk, selv om det blir lite sex med partner :/ Har prøvd alt fra og bare bruke uparfymert vaskemiddel på klær og undertøy, kokvaske undertøy, ikke spise for mye søtt, ikke bruke intimsåpe (bare vann), partneren min bruker heller ikke intimsåpe pga det. Men likevell... Soppen bare kommer tilbake. Gjør att jeg ofte ikke drar ut fordi jeg har så vondt.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Jeg tok en sann kur med en pille og krem. Var plaget med svie og kløe. Var borte etter 3 dager, men forsatte og smøre i en uke siden det stod man skulle forsettte litt etter plagene var borte. Er 1 måned siden nå, ikke kommet tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå