wjkcg Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Har vært i superform hele veien, men nå er fingrene hovnet opp så jeg ikke turde annet enn å ta av meg gifteringen, føttene er blitt flate og vonde og er veldig sliten i magen av å bli sparket innenfra i lange strekk av gangen. Og er veldig gjespete. Har ikke sånn oppstøthalsbrann, men går med en konstant følelse av at jeg ikke får svelget ned ordentlig. Har 40 dager igjen til termin. Lurer på om det er sånn at det bare blir verre fra nå av? Hører gjerne fra noen av dere som ligger foran i løypa hva som kan ventes herfra? Er også støl i fingrene om morgenen - er det vanlig?
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 jeg er 33+2 og tok av forlovelsesringen for iallefall 4 uker siden pga vann i fingrene..... mine fingrer er støle heile dagen.... beinan er mest opphovnet på kvelden, etter en laaang dag.....
bollamor*med 3 barn* Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Ringen er av- på 3.uke. Våknet om nettene med verk i fingeren, så jeg tok den av .( ikke noe plaget med vann ellers i kroppen) Føler også at jeg ikke helt får svelget maten, går og hilser på den ganske lenge. Halsbrann har også meldt sin ankomst, men TAKK til den som oppfant Love Hearts!!!!! Babyen sparker hardt, kan noen ganger føle meg ganske sår inne i magen etterpå.
dolly29 Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Gifteringen min har vært av lenge før jul.. Er nå i uke 33..
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har ringen på til og fra jeg....syntes det er så ille å ikke ha den på!!! Men må nok snart innse at den blir hengende i et smykke rundt halsen eller noe:) Kan ikke si så mye om hva du har i vente, har nemlig 37 dager igjen selv. Men jeg syntes også det er litt "tøft" om dagen....er endel kvalm, sover dårlig o.l. Vi får bite tennene sammen dere:) Tenker det er vel verdt det når vi får babisene våre!
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 syns også det hva ille å ta ringen au.... ville ikje, men mannen sa at nå hva det på tia.... så han la den på en trygg plass for meg )
Snuppemamma Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Går på det siste med ringen min også...men skal prøve litt til;) Mener å huske fra sist gang at noe ble litt lettere på slutten. Ble iallefall lettere å puste etter at magen begynte å synke igjen. Var verst når den var på topp. Halsbrannen ga seg vel aldri helt, men ble noe bedre ettersom magen sank den og... Har enda 71 dager igjen jeg da, og merker at alt begynner å bli tyngre ja...men så lenge en vet at det plutselig er over, så går det bra:) Vanlig det med fingrene og ja.Så ikke knokene mine sist jeg, fikk så mye vann på slutten, men det forsvant fort etterpå da. Tærne så ut som de var putta inni sånn lekeleire klump:) Spent på om det blir slik denne gangen også... Lykke til videre ale sammen!!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Tenkte aldri så langt jeg ;p Så nå sitter jeg her med ringen på, veldig trangt ;P Ikke sjans i havet til å få dn av
Snart3små Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 min ring ble pent gjort om til et smykkeanheng før jul. nå får jeg den ikke lengre ned enn mellom øverste om midterste ledd. sko har jeg ikke kunne brukt på mange måneder så her har det gått i clogs(vet ikke hvordan det staves) og de siste ukene har disse også blitt veldig veldig trange. går jeg over termin kommer ikke disse til å passe lengre heller. vist jeg trykker på beina med fingrene kan man se fingermerker der i noen minutter etterpå. utrolig fasinerende. halsbrannen ble bare værre og værre går nå med minst to gaviscon tyggetabletter i løpet av natta i tillegg til en før jeg legger meg. fingrene må jeg bruke god tid på å "varme" hver morgen. langefingrene "låser" seg når jeg bøyer dem også. ting byggde seg gradvis oppover her. får håpe du slipper unna noe. kan ikke huske sist jeg stod opp og følte meg utvilt. bare 13 dager igjen (forhåpentligvis mindre i stede for flere). ønsker deg masse lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå