-Lykkelig-med junispirer Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 I hele dag har jeg hatt en stikkende følelse i brystene, og vortene er litt ømme. Hadde el i helgen....Kan det skje noe tru? Noen med lignende følelse?
*Lykkeliten* Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jepp, kjenner meg igjen der ja.. Men i mitt tilfelle så fikk jeg TR 13 dager etter IKM.. Men det vil jo ikke si at du kommer til å få det. =) Lykke til!
muttepus Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Hei! jeg hadde EL i forrige uke, og begynte for 2 dager siden å ha skikkelig ømme brystvorter... Har ikke hatt det tiligere; ikke i forbindelse med EL heller. Har små stikninger i magen også... men kan selvfølgelig være bare hodet mitt som spøker med meg I dag kjenner jeg det ikke så mye som tidligere, så vet ikke helt om jeg tror på at jeg er gravid... Får krysse fingrene og håpe!
madisen Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har det slik fra el til ikm hver mnd jeg. definitift ikke noe tegn hos meg. Masse stikninger i magen også forrige mnd, men tr kom likevel som den IKKE skulle!! Vi er nok gode til å lure oss selv :-)
muttepus Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Hehe, ja, jeg tror man kjenner ekstra godt etter når man ønsker å bli gravid! Jeg tror ejg må holde meg unna BiM den neste pp sånn at jeg ikke tenker såååå mye på det! hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå