Gå til innhold

Hvor mange her venter nr 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 3 i september/oktober har ikke ordentlig termin dato men utifra min egen så ligger det rundt 5 oktober... har en sønn på snart 3 og en datter på 1 år er spent på åssen det blir med nr 3 men de fleste sier at klarer du nr 2 så klarer du ihvertfall nr 3! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg venter nummer tre i slutten av august.

Har ei jente som ble tre år i desember og en gutt som blir to år i mai:-)

Gleder oss veldig til å bli fem...Blir sikkert veldig travelt og gøy!

Skrevet

Jeg venter nr 3 :)

Vi vet h*n ble lagd 2-3jan, så regner med terminen blir satt bakover ved ordinær ul.

Mamma sa det at overgangen er ikke like stor fra nr 2-3 som fra 1-2.

Vi skal nok greie det her veldig bra!

Lykke til.

Skrevet

Jeg venter også nr 3 :D har 2 sønner,førstemann på 4 år og minstemann 2 år i dag:D har termin midten av september:) blir spennende:)

Skrevet

Jeg har ei jente på 6,5år og en gutt på 22mnd :)

Skrevet

Jeg venter også nr.3 i september. Har to jenter på 6,5 og 2,5 år.

Skrevet

Vi venter nr 3, har en paa nesten 3 aar og en som blir 2 til sommeren.Nestemann kommer i midten av august :)

Skrevet

Venter også nr. 3 i august. Har en gutt på 3 år og ei jente på 1,5 år. Gleder oss masse til en liten en til. Tror også at overgangen fra 1-2 var større en hva den blir fra 2-3 :-)

Skrevet

Jepp venter nr 3 her. Har to gutter på 4 og 2 år fra før:)

Skrevet

har en gutt på 6.5 og ei jente på 4..venter nr 3 i sept:)

Skrevet

Venter nummer 3. Har en jente på 4 og en gutt på 2,5. 20mnd mellom dem! Så nå gleder vi oss til 3ern, som skal titte ut rundt 23.august:)

Skrevet

eg har to guttar på snart 8 og snart 4 år og ventar nummer tri i slutten av august:)

Skrevet

Nr 3 her også!:) har to gutter på 16mndr og eldste blir 4 i mai! Termin 4.september. Gleder oss til å fortelle det til 4åringen, han forstår jo mer nå enn da han skulle bli storebror for første gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...