Gå til innhold

Ultralyd i morgen, så nervøs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det endelig tid for ultralydundersøkelsen! Og jeg klarer ikke annet enn å være nervøs. For det første fordi jeg rakk å gjøre mye som ikke er anbefalt før jeg visste at jeg var gravid (ikke planlagt), bl.a. sterke medisiner, CT, etc. Legen min mener at det ikke er noe fare så lenge jeg ikke har blødd eller merket noe, men jeg klarer jo selvsagt ikke helt å roe meg med det.

Og nå har jeg kjent liv hver kveld i et par - tre uker, men i dag har jeg ikke kjent liv i det hele tatt, og det gjør meg jo ekstra nervøs. Jeg vet jo at man ikke trenger å kjenne liv hver dag på dette stadiet (18+4 i dag), men når jeg har kjent liv daglig en liten periode så klarer jeg jo ikke å la være å tenke på det da.

Trenger litt trøst av dere nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til! hvis det er noen trøst har jeg aldri kjent liv, og min ultralyd gikk fint for det:)

Skrevet

Kanskje h'n bare har snudd seg litt? Det er litt opp og ned de første ukene man kjenner liv, de er jo så veldig små da. Du kan jo trøste deg med at det er et godt tegn at du ikke har blødninger og at du skal på ul imorgen. Lykke til og kom gjerne med en oppdatering!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...