3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Lillegutt fikk Rørospledd til dåpen og vi bruker det til å under ham på gulvet når han leker nå i første omgang... Blir vel et vognteppe etter hvert tipper jeg... Men, uansett, nå klarer han jo innimellom å gulpe på dette teppet og jeg synes det er umulig å få av. Det er jo så tykt, og flekken setter seg jo med en gang... Noen som har godt tips til å få bort gulpeflekkene??
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Sitronsåpe:-) Tar alt av flekker, tilogmed tranflekker:-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Hva da sitronsåpe? Skjønner ikke helt...sliter med det samme. Fine tepper våre små har å tulle rundt på da;)
♥lurelure♥ Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Fikk også røros barneteppe til dåpen og lurer også.... Jeg tenkte nå å håndvaske det i dusjen og så skylle det. (vaskemiddel/milo/ flekkfjerner på flekken). Men er det bedre alternativer så tar jeg imot:) Ønsker ikke å vaske det i maskin på ullprogram heller....
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Nøstebarns flekkfjerner har gjort underverker med mitt ulltøy, og jeg skal faktisk prøve det på vårt Rørospledd, he-he- Gled ned fra vogna og ned på hjulet, ikke lenger naturhvit nei:-(,men den flekkfjerneren har reddet mange plagg hos oss, tar rett på flekken og skyller før jeg vasker det vanlig. LYKKE TIL!
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Hvor får man kjøpt Rørospledd og hvordan ser de ut?
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Er enig i at du burde prøve sitronsåpe, ja..Den fjerner det meste! http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=23606770&x=&imgGallery=2&imgActive=bilde1&editTips=1
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2008 Tusen takk for tips:) Noen som vet om jeg kan få kjøpt sitronsåpe i vanlig butikk, evt hvilken, eller bare i nettbutikk?? Skal kjøpes og prøves veldig snart! Er jo så flotte pledd og det er jo fryktelig kjedelig om det blir ødelagt av noen flekker...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Vi kjøpte sitronsåpe på en reflex butikk. Fungerer stort sett veldig bra, men noen ekstra store bæsjeflekker på ullbodyen ble for kraftig kost for den såpa også.. :0)
Super-Langbein Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Til nå har jeg hatt stort hell med littegranne Zalo rett på gulpe/bæsj/rød mat-flekkene, såfremt det gjøres tvert! Gnir med våt klut på, evt lite grovt håndkle. Små plagg vrir jeg i vasken. Pleddet mitt holder fortsatt stand!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå