Gå til innhold

hjelp mg litt med formulering :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med cven min, der skal jeg skrive kort om meg selv og mine interesser.. Men vet ikke hvordsan jge kan formulere det slik at det blir bra. Kan dere hjelpe ?

samboer, datter på 1år. elsker å tilbringe tid med dem

venner, trene, liker utfordringer,liker å lære nye ting, liker å møte nye mennesker, liker å reise,

er sykepleier, og eeelsker yrket mitt...

Er det noe mer jeg burde ha med? Er detnoe er jeg ikke burde ha med ?

Bare hjelp meg så blir jeg glaaad <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. hvor uformelt skal du skrive egentlig? Følte at dette ble mer som en slags "kontaktannonnse" ;-)

Jeg tror kanskje jeg ville ordlagt meg litt annerledes.

Litt om meg:

Er samboer med xxx, sammen har vi xxx på 1 år. Tiden i permisjon har gitt meg mye, og jeg er veldig glad i å tilbringe tid sammen med familien min.

Interesser forøvrig er vennene mine, trening og reise. Jeg er av person veldig glad i utfordringer, jeg liker å lære nye ting og møte nye mennesker.

Jeg er utdannet sykepleier, og mener absolutt jeg har havnet på rett hylle i yrkeslivet.

Noe i den duren. Trenger ikke ha med så mye.. cv'er skal være kortfattet, man skal tilby endel av seg som er interessant, og heller utdype på intervju ;-)

Skrevet

Hehe! Ja enig med deg der ang kontakt annonse. Men hadde ikke tenkt å skrive det slik, var bare en oppramsing for dere.. slik at dere kunne formulere det for meg :) hehehehehehehehe!!!!

Tusen takk for god hjelp! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...