Gå til innhold

Stille før stormen... noen som har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby har vært fryktelig lat i magen idag, så jeg håper at det er stille før stormen ;p

Noen som har opplevd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg lurer på hvor lenge før fødsel babyn roer seg, min har vært rolig i 5 dager nå...

Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

noen babyer kan roe seg før fødsel ja.. men min har vært rolig i en uke no! ikke noe fødsel her enda! tenk på hvor liten plass den har i magen også da..

Skrevet

Jeg vet ikke sikkert jeg altså..Men du er på "overtid" eller..-noen dager over termin, ikke sant?

Hodet festet seg?

Har ei venninne som hadde masse murringer i noen netter noen dager før termin..-natten da alt var rolig igjen startet det hele..(èn dag etter termindato) Hun ble veldig overrasket!;)

Du må ha lykke lykke til:)

Skrevet

Ja huff, får litt dårlig samvittighet jeg :P

Men når man er gått over termin så blir man litt sånn superbekymret tror jeg, når man kjenner "lite liv" - selv om jeg har kjent nok liv idag liksom.. :)

Skrevet

Uff, ja-det forstår jeg. Du får bare prøve å slappe av så godt som mulig. Den koser seg nok der inne skal du se;)

Skrevet

Ja, så lenge han "svarer" når jeg dytter på magen, er jeg rolig :)

Vil bare føde jeg se ;D

Skrevet

Her har det også vært veldig rolig i dag. Ble strippa i går og lurte på om det kunne ha noe med det å gjøre. Aner ikke jeg, men hun er iallfall helt rolig i dag. Har kjent at hun er der, men ikke på samme måte som til vanlig. Håper også det bare er stille før stormen. Vi får satse på det Butterfly ;o)

Skrevet

Vi får gjøre det ;)

Ser ut som vi blir å krype over til "februarklubben" vi da Rosalille ;)

Skrevet

Jeg ville kontaktet fødeavdelingen for kontroll.

Jeg trodde også babyen min var rolig fordi fødselen nærmet seg, men når han endelig var ute (etter igangsetting) viste deg seg at grunnen var at morkaken hadde fungert dårlig de siste ukene. Han hadde gått ned mye i vekt, og trengte endel ekstra oppfølging den første tiden.

Forteller det ikke for å skremme, men for å minne om at redusert fosteraktivitet skal tas på alvor!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...