Gå til innhold

Testiklene har ikke kommet ned! Andre med erfaring...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vår 6 uker gamle gutt har fortsatt ikke testiklene kommet ned, litt usikker på om de ligger i lysken.. skal snart inn på sjekk. Anfdre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her var ikke den ene falt ned ved fødsel, men ved 2 mnd var begge på plass. Det er ikke noe de gjør noe med før etter 1 år, ikke noe farlig og kan ordnes med liten "ufarlig" operasjon. Ville ikke bekymret meg mye over dette.

Skrevet

Hos min gutt er ikke den ene testikkelen kommet ned enda, og han er 8 måneder. Legen og helsesøster sa at de ikke gjør noe med det før han er ett år, om den ikke kommer ned av seg selv da. Isåfall et lite inngrep. Hos min gutt ligger den ene testikkelen opp i lysken, helsesøster sa vi kunne kjenne om den kom ned ved bad eller når han satt. Men kan ikke kjenne den de heller..

Håper virkelig å unngå et inngrep.

Skrevet

sønnen vår er 2,5 år og den ene testikkelen har ennå ikke kommet ned. skal inn til oprasjon nå i februar. legen sier det er ett lite inngrep, men han må jo i narkose så den dagen gruer jeg meg fælt til. men det skal vist være en "grei" operasjon. noen kommer den ned på etterhvert, men har den ikke kommet ned til 2 årskontrollen, blir det bestilt time til operasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...