Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Mine er så små at jeg vurderer å operere inn silikon- jeg trives ikke med puppene mine nå, så små har jeg ALDRI før hatt:( Føler meg som en fjortis, og trenger jo strengt tatt ikke bruke bh lenger. Vil ikke ha noen svære bryster, men sånn passe som jeg hadde før jeg ble gravid. Noen som har erfaringer å dele? (dette er ikke ment som et "krangle"innlegg)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 nei, mine er større, en str kanskje. faktisk mer fornøyd med de nå. riktignok strutter de ikke like mye lenger, men fortsatt fornøyd. hadde ikke lagt inn silikon før du er ferdig med barn, hvis ikke du er det.
wirre;o) Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er nok i samme klubb som deg. Hadde vanlige pupper før, men nå "skylder" jeg pupp. Jeg er også veldig høy og har en lang smal overkropp, men er ganske drøy rundt hoftene. Dette gjør at jeg ikke liker det jeg ser i speilet noe særlig. Men du vet, det finnes så mye fine bh'er med masse fyll i- gele, silikon, stuffing etc. Jeg har iallefall investert i en slik en. Ganske dyr og kjøpt i skikkelig undertøysbutikk. Det er blitt min gå-bort-bh- Hihi... Men når vi har fått den neste ungen blir det nok noe saltaktig som blir operert inn der ja.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Ja absolutt ingenting igjen her nå Skal "holde ut" til jeg har fått mine 3 barn, så skal jeg ha silikon. Basta! Gleder meg allerede til da:) Enn så lenge trøster jeg meg med den tanken.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 De er større men stygge! Jeg var utrolig fornøyd med puppene før, en passe stor c-cup, helt runde og fine også var de der de skulle være (besto blyanttesten med glans) Nå derimot, de er en stor d-cup/middels dd-cup, runde på bunnen og flate på toppen, sitter ca 10 cm nærmere bakken enn før, og jeg stryker lett på blyantesten nå om dagen, kan gjemme et helt penal under der uten at det synes litt engang. JA til nye pupper om tid og stunder ja
guita Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har også mindre pupper enn før, virker i hvert fall sånn. 70A mot 80B da jeg ammet og 70B før jeg ble gravid. Men unnskyld meg, silikon?? Det ville aldri falt meg inn. Bruker BHer med litt fyll, det føles bedre, men fortsatt er puppene mine små. Skulle vel gjerne hatt større, men tanken på silikon la jeg bort da jeg kom over tenåringsstadiet. Det er mange damer med små pupper! Og det er fint! Jada, vi er opplært til å tenke at alle damer skal ha store struttepupper, men hallo, kropper kommer heldigvis i mange fasonger. Mange FLOTTE fasonger! Ved å ta silikon underbygger dere bare en falsk myte og skaper press for de "som blir igjen". Silikon ser dessuten aldri naturlig ut, det er ikke fint. Og er for meg en utrolig sløsing av penger. Jobb med selvtillitten i steden, man kommer mye lenger med det
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Jeg hadde en middels/full B-cup før, og nå etter amming er jeg nede i en ussel full A!! Helt enig med deg, har stekt vurdert silikon jeg også, vil gjerne ha slik som jeg hadde før! Tok av mye mens jeg ammet, og når jeg da var ferdig med ammingen forsvant puppene!! Dårlig gjort:(
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Mine har krympa ja. Jeg var C/D cup og nå er jeg B synes det er kjempetrist jeg,savner dem!!
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Ja, mine er blitt mindre og styggere. Skjønner at du vil gjøre noe med dem, for jeg sitter med samme tankene. Skal bare ha et barn til først, slik at jg får ammet forhåpentligvis uten komplikasjoner, og slik at jg slipper å ta en ny operasjon etterpå fordi svangerskapet gjorde dem hengete e.l.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Signerer innlegget ditt !! Jeg har forøvrig 85 C og prøver å være fornøyd med det. Har ikke god selvtillit men ville ALDRI utsatt meg for en operasjon for å fylle opp puppene med gift ! Mange bedre løsninger enn å legge seg under kniven og ødelegge kroppen, bl annet jobbe med selvtilliten. Det gjør jeg daglig !
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 Det var svar på guita sitt innlegg :-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 Var vel ikke akkurat størrelsen det gikk på der, men fasongen. Uansett så velger du ikke puppene dine fremfor hva som er best for barnet! Udiskutabelt!!
Prinsemammaen Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 Jepp, de ble mindre enn tidligere da jeg sluttet å amme.... Tok silikon for 5 år siden, så jeg har fortsatt pupper. Men helt klart mindre. Når jeg er ferdig med alle barn kommer jeg nok til å bytte ut silikonen og ta litt større....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå