Phantom´ Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Har 2 gutter på 3,5 og snart 7. Lillesøster kommer etter planen i slutten av mars. Skal bli spennende å bli 3-barnsfamilie. Er litt spent på hvordan det kommer til å bli. Med 2 barn er det alltid en voksen til å stille opp, mens nå blir det på et vis et barn "for mye". Men vi gleder oss veldig og tror det kommer til å bli stor stas. Eldstemann begynner jo å bli stor og selvstendig, og har ikke lengre samme behovet for hjelp som tidligere. Flere som venter nr 3?
Tre jenter søte små Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jepp, vi venter jente nr 3 Termin 1.mai. de to eldste er 4 og 2 år ved fødsel. Så blir nok hektisk til tider,men det er nøye planlagt,så vi har bare oss selv å skylde på, hehe Men rart å tenke på at det kanskje blir sistemann. 3 barn er jo en liten flokk
3troll blir til 4troll Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 jeg venter også nr 3 har en gutt som blir 9 i mars, og ei jente som ble 5 i oktober. Termin med denne den 17 feb,... vet ikke kjønnet .
Phantom´ Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2008 Blir helt sikkert sidte her og. Tror ikke kroppen min har godt av å bære frem flere, og føler nå at det holder. Tre er akkurat passe, og veldig planlagt her også.
2gutter og ei jente:-) Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Jeg venter nr 3:-) Har to gutter på 7 og 3 år, og venter nå ei lita jente i april. Gleder oss til å bli en til. Her er det også siste !
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Vi venter også nr 3:) Kjempe spente alle mann. Har ei jente som blir 10 til sommeren å en gutt som ble 5 nå i januar. Så nå venter vi bare på nr 3 som etter planen skal komme i slutten av mars:) Føler og på sett og vis at det blir som å begynne på nytt igjenn. De to andre er jo så store å "selvstendige".
Marit & de 3 knøttene Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Vi venter også nr 3. Har en gutt på 5 år og ei jente på 3 1/2år. Venter jente og har termin 14 mars. Har begynnt nedtellingen nå! :-)
m vestfold Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Ja, venter nr 3. Har en gutt på 4 år og ei jente på 1 år (hun vil være ganske nøyaktig 11/2 når minstemann blir født. Det blir nok en smule hektisk, men vi gleder oss. Tror det er ei jente.
bollamor*med 3 barn* Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Nr 3 på vei her og. Har fra før ei jente på snart 9 og en gutt som fyller 3 om ikke mange ukene. Blir en gutt til med termin i mars. Definitivt sistemann, har hatt ett helt grusomt svangerskap, vil ikke for alt i verden gå gjennom dette en gang til.
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Joda flere som vender nr.3. Har gutt 3år, gutt 1,5 år og vendter nr 3 (det sies at det skal være jente) 1 mars. Alle ungene er på en måte planlakt men siste kommer en del måneder fortidlig. Jeg føler meg til tider ganske gal. Jeg har jo bare to hender og skal holde styr på tre.... flere som tenker slik? Vi gleder og gruer oss masse. Det jeg gruer meg mest til er den tiden når mannen min er på jobb og jeg skal være alene med alle tre. Men tanke på all kranglingen og slostingen som finner sted mellom de to som er elst. Å så sitter en dær å ammer og ikke kommer seg noen vei.. Huff. Men alt går når ting blir rutine.
<3Sosivov<3 Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 Samme her! Har 2 gutter på snart 4 og snart 7. Venter jente i mai. Har også tenkt på det med at det blir en for mye nå... Vi klarer det nok! Slitsomt moro skal det bli!
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 Venter nr tre hvert øyeblikk, termin 5 februar( neste tirsdag!). Har to gutter på 4 1/2 og 6 1/2 år, og venter ei jente. Enig med de fleste om at nr tre er et tyngre sv.skap, og ja det blir definitivt det siste... Vil også bekrefte det med at nr tre er en luring.... Har allerede vært en tur på føden pga rier som starter og holdt på i ca 1 døgn. Var på sykehuset, og hadde ingen åpning. Ble til slutt sendt hjem ( var i går..), og riene har mer eller mindre stoppet opp. Pratet med veldig mange jordmødre da jeg var der ( i ca 8 t), og alle smilte lurt da jeg sa det var nr tre.,... Det var visst veldig vanlig å oppleve dette med nr tre! og det er sant på den måten at nr tre er en "luring". De kalte det startproblemer... Og sa også at nr tre gjerne bruker lengre tid på å komme ut enn nr to. det hadde jeg ikke trodd! Men fikk samme svar av alle jeg pratet med dette om, så det er iallfall erfaringen til de på Ahus... Lykke til alle sammen, det går nok bra med tre også)
Maigullet Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Vi venter også nr. tre:) Har ei jente på 5 og en gutt på 3 1/2, og er nå ti dager på overtid med en gutt! Trodde det startet for to uker siden, men det dabba av, så jeg har gitt opp nå. Det er nok sant at tredjemann er en luring ja... Gleder meg veldig! Tror det blir fint med tre små i huset jeg
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har 2 gutter på snart 8 år og 3 år og venter gutt nr 3 i mars. Er nå 33 uker. Blir spennende og koselig med en baby i huset igjen. Lykke til!
meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har 2 gutter på 4 og snart 2 år,og venter nr 3 i april, ei lita jente!
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 31. januar 2008 #16 Skrevet 31. januar 2008 Ja 3.mann kommer 7.mars : ) Har jente på 9 og gutt på 5 og var egentlig ferdige, begynte mest med at vi spøkte ang et 3.barn, men så ble vi hekta på tanken og nå kommer lillesøster snart, og alle gleder seg ; )
Rebekka og tre vidundere Skrevet 31. januar 2008 #17 Skrevet 31. januar 2008 Jepp! Hadde termin i går med nr 3. Fra før har jeg en gutt på 11 og en jente som blir 8 på fredag. Så dette blir altså en liten "klatt" eller "bonusbaby" som noen kaller det.
semma Skrevet 31. januar 2008 #18 Skrevet 31. januar 2008 Ja, her ventes nr 3 første uken i mars. Føler familien blir komplett da. Ikke bare to søsken , men en liten søskenflokk ;o) Har så gode rutiner her at det sikkert går kjempefint!
3 skatter ute:) Skrevet 31. januar 2008 #19 Skrevet 31. januar 2008 har jenter på 4 og 1 1\2, om ei uke kommer gutten som planlagt:) ikke planlagt gutt altså, men planlagt tid:)
BlåklokkaVest Skrevet 31. januar 2008 #20 Skrevet 31. januar 2008 Vi venter også nr 3 :-) Har en gutt på 5 år og en gutt på 3 år. Har også termin 14.mars :-) og denne gangen er det antageligvis en jente :-)
humleblom Skrevet 31. januar 2008 #21 Skrevet 31. januar 2008 Eg har ein gut på 7 og ein som blir 5 dagen etter termin 15, april. Me er spende alle saman!
Nosa Skrevet 31. januar 2008 #22 Skrevet 31. januar 2008 Vi venter nr 3 i mars, som ikke var helt planlagt, men veldig velkommen! Guttene blir nesten 3 og 6 år så det skal bli artig med ei jente!
Meg og lillespiren <3 Skrevet 31. januar 2008 #23 Skrevet 31. januar 2008 Jeg venter gutt nummer tre. Vi har to gutter fra før på 9 og 8 år. Så det blir litt aldersforskjell. Er greit fordi det var fryktelig hektisk med de to andre på grunn av at de er født så tett. Gleder oss så masse, kan ikke tro det er sant nesten
April76 er på overtid! Skrevet 31. januar 2008 #24 Skrevet 31. januar 2008 Ja vi også venter nr 3 Har en gutt på 9 år og en jente på 5 år, er i uke 39 nå og gleder oss
Rocka dame med tre små Skrevet 31. januar 2008 #25 Skrevet 31. januar 2008 Nr 3 på tur her og...... en som fyller 3 på termin datoen og ei som er syv fra før - tror det skal gå helt fint! Og har bestilt en kjapp og grei fødsel og ikke no nr tre er en luring tull ;-) Nr 1 to 47 timer fra begynnelse til slutt *grøss*, og nr 2 hadde jeg tullerier i tre uker før hun endelig kom på en seks syv timer - fin fødsel med unntak av de tre ukene før. Begge de to er overtidige med ca 14 dager (nr to kom dagen før fødselen skulle igangsettes.....*luring*) så jeg syns jeg fortjener en baby til termin og uten no` "tullball".... Lykke til alle kommende trebarns mammaer :- )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå