ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Dette er liksom kranglesiden, der man skriver og diskuterer mye tåpelig og er frekk i kjeften. Men enkelte ha virkelig problemer med å takle f.eks Dr. Yppert. Det er jo akkurat de han vil, han skyter jo gullfuglen nesten hver gang han svarer på et innlegg. Jeg er ofte innom her bare for å få meg en god latter, man må jo skjønne det at han er ute etter å provosere. Han fremstår jo ikke som ondsinnet, sikkert bare ikke fått lov av mamma og pappa og si alle de stygge ordene i barndommen, så nå kommer de ut. Personlig setter jeg meg ned med kaffekoppen og ler godt av de fantasifulle innleggene hans. Haha Ha en fin kveld folkens :-)
ragna Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 provosert av dr.yppert?? hm, har jeg misforstått alt? han er jo bamsen vår!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 jamen jeg er jo egentlig litt ond da:-)
ragna Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 åja, det er du definitivt. i bittelille lilletåa?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er imponert over det samme.. har ikke vært her på ett par år nå vel, og det er akkurat de samme temaene her... og hektet ble jeg igjen, men blir vel kjapt nok lei og!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 hrmmmfffff... jeg prøver jo hardt da!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå