_Mita_<3 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Går brudeoikene foran el bak meg? Blir det de som retter kjolen min når jeg skal gå opp gulvet? Trodde det egentlig var forloverene mine som skulle.. men de står vel oppe ved alteret??
_Mita_<3 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2008 Omg.. gikk litt fort på tastaturet her.. mente BRUDEPIKENE!!! ikke brudeoikene.. hehehehehe
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Vi valgte å lytte til prestens råd akkurat der,og lot brudepikene gå bak.Det er deres dag,og små barn trekker gjerne til seg oppmerskomheten,og går ikke alltid frivillig.(de minste) Det er dere som skal ha oppmerksomheten den dagen:)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Forloveren retter på kjolen din før du går inn! Og underveis i sermonien... Vi hadde brudepiker som gikk foran oss på vei inn, og bak på vei ut. Fikk ingen råd om dette av presten, men følte det var mest naturlig!
Mamman til Mari Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Hos oss regner jeg med at ungene (brudepike og brudesvenn) går først inn. Når de har satt seg, går jeg inn sammen med faren min. Gjør ingenting av å dele litt av oppmerksomheten med meg - tvert i mot... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå