Gå til innhold

hvor mye gråt er ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på hvor mye gråt en skal tolerere ved legging etc før man tar opp barnet....selv er jeg ekstremt var og tar nesten opp med en gang.....hmmmm. Lurer på om jeg har laget ris til egen bak;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 min kanskje? Spørs hvor gammel babyen er da, mi er 10 mnd nå og jeg lar henne skrike en 2-5 min før jeg går inn og putter i smokken, stryker henne på hodet og går ut igjen :) da blir det som regel stille. Men er babyen under 6 mnd så ikke vent lengre enn 5 min iallfall

Skrevet

Jeg bruker å gå inn til han nesten med en gang. Han er bare 7 uker gammel og jeg tror at når de er så små så gråter de for at det er et eller annet. Jeg trenger sjelden å ta han opp. Som regel holder det med at han får smokken eller at jeg sitter og stryker han over kinnet og synger en sang. Er riktignok førstegangs men jeg blir litt oppgitt av og til, spesielt over den litt eldre generasjonen som gjerne sier at de har bare godt av å få skrike litt. Dersom vi ikke går inn til han så skriker han bare mer og mer og blir mye vanskeligere å roe.

Men det er vel sikkert annerledes når de blir større

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...