Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg var på cafe sammen med en kollega en tid tilbake. Hun hadde med sin sønn på ca 8 mnd og vi snakket om alt mellom himmel og jord. Men så kom vi inn på utseende til barnet hennes. Hun sa at svært mange hadde bemerket hvor pen han er. Hennes venninne som driver litt med fotografering ville låne han i forbindelse med noen prøveprosjekter hun hadde. Jeg sitter der og lurer på om hun er seriøs eller ei. Barnet er ser helt normal ut, uten spesielle særtrekk. Midt på treet, hvis jeg skal være slem... Jeg sier ikke at han er stygg, men fatter i alle fall ikke at hun får så mange kommentarer om hvor pen han er. Jeg tror at de fleste synes barna sine er pene, men det kunne ikke falle meg inn å si dette til andre? Eller vil jeg gjøre det når barnet har kommet? Hva annet sier vel folk enn at "å, så søt han/hun er"? Ikke vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 min venninne har en sønn som ..ja er noe av det styggeste jeg har sett. Sorry ass.Men han ser ut som han er 50 og er bare noen uker. derimot en venninne som har en datter som er sååå nydelig Så nå er jeg redd for at ungen min blir stygg
Figa *Fødeklar* Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Herlighet, spiller det noen rolle for deg om hun tar med ungen sin til fotografering eller ikke? Om hun, eller andre syns at barnet hennes er ubeskrivelig vakkert, kan vel det umulig være et problem. Så syns du at ungen er "midt på treet", kanskje jeg syns at ungen er nyyydelig. Folk har da forskjellig smak. Og kunne det aldri falle deg inn å si til noen andre at ditt eget barn er vakkert? Det må jo være lov til å snakke om det hvis man får en vakker unge (eller får en ikke så vakker unge). Jeg skjønner ikke hva du syns er så gale med det, så du kan jo kanskje forklare hvorfor det plager deg, annet enn at du synes at ungen er midt på treet?
Smånetta 14.mai Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 JA. Sønnen min er ubeskrivelig søt og pen. Alle andre sier det om han også. ...overraskende nok.
Turid Laila Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Jeg tror ikke jeg har en ubeskrivelig pen unge. Jeg VET at jeg har det!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 HI her. Det jeg mener er at de fleste har nok den oppfatningen at de har verdens vakreste barn, men man går da ikke rundt å sier det til alle andre? En gang innimellom hender det at det dukker opp et særdeles pent barn. Men til og med da forventer jeg at foreldrene ikke går rundt å sier dette rundt omkring.
Figa *Fødeklar* Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Hvorfor skal ikke folk få lov til å snakke om hvor vakre barn de har?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Dattera mi var rett og slett ubehagelig å se på da hun var født. Lignet på ei gammal kjerring. Det tok seg opp og hun ble en veldig søt smårolling. Nå er hun blitt stor jente og er egentlig høyst ordinær. Får håpe hun arver min fabelaktige flotte kropp, det hjelper litt når man skal ut på sjekkern etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Fordi vakre barn har vakre foreldre. De som ikke får så vakre barn er ikke noen glansbilder selv heller, og sliter derfor med komplekser for eget utseende. De kan derfor ikke skryte av sine barn, fordi de ser for mye av seg selv i barna. Da blir det urettferdig at de vakre med vakre barn skal få skryte uhemmet!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Dette kan du ikke ha skrevet seriøst...? I så fall er det noe av det mest idiotiske jeg har lest her inne.
Figa *Fødeklar* Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 Du burde da klare å finne andre ting enn utseendet til barnet ditt, som det går ann å skryte av. Og kanskje også klare å tenke at de som får vakre barn er heldig og at de som ikke får fullt så vakre er barn er like heldig, men på andre områder.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 Alt med unntak av den siste setningen (man må ha litt selvironi for å overleve i denne kyniske verdenen) er ment dønn seriøst. Det har kommet frem at flere syntes jentungen var grøsselig stygg da hun var baby. Ser på bilder og er enig, selv om jeg mente noe annet der og da altså. Er sikkert normalt. Men nå ser jeg derimot at det er de ordinære ungene som blir pene voksne. Jeg var ordinær da jeg var barn, men nå er jeg litt av et støkke.. Eller har vel forfalt litt siden jeg var 20, men har fortsatt draget.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 "Fordi vakre barn har vakre foreldre. De som ikke får så vakre barn er ikke noen glansbilder selv heller, og sliter derfor med komplekser for eget utseende. De kan derfor ikke skryte av sine barn, fordi de ser for mye av seg selv i barna. Da blir det urettferdig at de vakre med vakre barn skal få skryte uhemmet!" Sitat slutt! SERIØØØST???! Hahahahahahaha!!! "Da blir det urettferdig at de vakre med vakre barn skal få skryte uhemmet"???? Noen her inne bør legge seg inn ved en eller annen instutisjon -DET er helt klart! Puuuh....Snakk om!
Prompepute promkjerring Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har en legg som er veldig hårete, men om den er nybarbert, så er den veldig fin. Jeg synes temaet her er ubeskrivelig usmakende. Alle barn er fine, og det at man går å skryter til andre om at man har så utrolig vakre barn. EKKLE EKLE EKKKKLE kvinne. du er motbydelig
Yada Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 Mitt barn er ikke bare ubeskrivelig pen, men utrolig smart og talentfull i tillegg!! Slå den a! Men fra spøk til alvor. Det viktigste er ikke at barnet er pent. Enhver forelder syns barnet sitt er det vakreste. Derimot er det viktig å jobbe for at barnet skal få selvtillit og tro på seg selv. Pen eller ikke.
zane Skrevet 31. januar 2008 #16 Skrevet 31. januar 2008 Alle synes jo at deres eget barn er vakrest i hele verden, og man må jo få skryte av det noen ganger! Alle er jo nydelig på sin egen måte! Og det at vakre foreldre får vakre barn og stygge foreldre får stygge barn?? Noe så dumt å si... Nå er ikke jeg og min samboer verdens vakreste, men har to vakre, friske barn, og det er det som teller! Hva andre synes gir jo jeg en lang f*** i, for jeg synes de er helt utrolige, og det får de vite hele tiden!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #17 Skrevet 31. januar 2008 Synes ikke alle mødre det om sine egne barn da? Regner med jeg også gjør det når min gutt kommer til verden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå