Gå til innhold

Sommerferien


Mamma til 3E

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har begynt å planlegge sommerferien? Vi har bestilt tur til Tyrkia ei uke. Blir spennende å reise på ferie med en som da er 22 mnd og en som er 10 mnd.Heldigvis er det på et familievennlig hotell vi skal være på, blir nok morsomt for han eldste å bade masse der, han har alltid vært glad i bade :) Er det forresten noen som har erfaring med å reise til utlandet med små barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal føde! Det er liksom planen vår. Blir vel en tur til hytta eller to også, men jeg synes ikke det var så godt å være der da jeg var gravid sist så det blir vel heller etter at fødselen er over. NT tar ferie etter de to ukene han får i forbindelse med fødselen så han blir vel hjemme til slutten av august eller no'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke tenkt så langt ennå. Blir vel i alle fall en tur til Sørlandet og besøker besteforeldre og familie.

 

Kremt, utlandet ja. Har aldri vært i utlandet med ungene. Sist jeg var utenfor Norges grenser var i 2001 da var jeg noen dager i Danmark. Ellers så var jeg og mannen min faktisk i Tyrkia i 96...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har leid feriehus i Danmark en uke, sammen med svoger, hans kjæreste og to fetter av Thomas. De er 5 og 8, og Thomas synes det er kjempestas å få være med de store gutta.

 

Huset har svømmebasseng og greier, så da skal vi ha det gøy... Masse tivoli, lekeland, legoland, løveparken... hihi - jeg gleder meg!

 

Ellers skal vi til Bergen og på hytta ved sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planlegger å ta bilferie i Skotland og Irland, får se om vi får det til! Ellers tenker vi på å ta en hoppepåtur til syden i Mai/Juni...Jeg kommer jo til å være sykemeldt, og magnuspappan kan ta fri litt som han vil....Har lyst til Hellas, Kreta,Portugal eller Spania.

 

Mamman til E&E: Vi har reiste en mnd med Magnus i fjord, da var han 8-9 mnd, så kan ikke sammenlignes helt med å reise med en på 22 mnd da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Mallorca ei uke i juni! :-)))

Til Alcudia, reiser med Apollo fra Værnes.

Vi reiser 8 voksne og 6 barn ilag ( hele min familie ). Min søster med 2 gutter, en på 6 og en på 4. Min bror med 2 jenter, ei på 2 år og ei på 8 mnd, og vi med våre 2 som da straks blir 6 og 2 år.

Det kommer til å bli kjempeartig!!! Hotellet ser veldig bra og barnevennlig ut, med lekeplass og barnebasseng.

Vi har ikke vært på Mallorca før, så hvis andre har vært der, vil jeg gjerne høre hvordan dere hadde det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi starter sommeren om en måneds tid, da skla vi til New York en uke. Kjenner jeg oss rett shopper vi opp sommerferiepengene! Vi skal feriere sammen med et vennepar med et jevnaldrene barn på vår hytte til sommeren og det blir kjempekos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sommeren er det båt det går i her.... Er mange uker ombord og så kommer det ulikt besøk gjennom ferien.... kos det!! Krysser fingrene for bedre vær i år... Mulig det blir ny båt iår, så da blir det myyye jobb for å rigge til tur.... Ellers så drar vi jo til svalbard 10 april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kult! Svalbard! Ikke med båten vel??

Skal dere være lenge der? Du må fortelle når du har vært der, er et sted vi virkelig kunne tenkt å reise til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også til Tyrkia, 2 uker i juli :-)

 

Hvor skal dere? hvilket hotel?

 

Vi skal til Alanya. Der er veldig, veldig, veldig, veldig varmt om sommeren, men legg dere i poolen eller i havet :-)

er ofte 28-31c i havet :-) digger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...