Gå til innhold

føler meg så oversett...:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som føler seg oversett på jobben om dagen? alle di andre har fått ny kontrakt utenom meg,og alle di andre får masse skryt,men sier ikke noe som helst til meg..jobber i et lite firma så vi er ganske knytta til hverandre:) før var det alltid jeg som var "andre sjefen" på en måte.jeg var den første ho ansatte så er sikkert noe med det..men,nå snakker hun nesten ikke til meg..:( syns det er så leit,og føler ikke at jeg betyr så mye der lenger...blir rett og slett skikkeli sjalu på di andre der..:(

noen andre som føler det samme?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kjedelig situasjon det der.. :/ Har aldri opplevd noe slik, så har liksom ikke så mange kloke ord og si desverre..

Men jeg tror jeg hadde snakka med sjefen om dette? Er jo ille at du skal gå å føle det sånn.. Prøv å legg forsiktig frem hvordan du føler at det er..

Øbsker deg lykke til jeg :o) håper dette løser seg!

Skrevet

Skjønner hva du mener. Er vel naturlig at en fases ut litt mot slutten, når alle vet at du uansett ikke skal følge de neste prosjektene på arbeidsplassen. Har det litt sånn der jeg er også. Vi sitter på møter og blar i kalenderen, og oppgaver som vanligvis er mine går til andre. Men jeg faser jo ut meg selv litt mentalt også, har bare to uker igjen før permisjon, så sliter litt med å holde jobbmotivasjonen helt på topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...