Ville Vera Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Ble så veldig usikker nå. Jeg får ett vårbarn ved april/mai skiftet, og er veldig usikker på voksi-posen. Har ei vanlig komvivogn, så bærebagen er ikke så stor som på ei duovogn. Står i valget mellom voksi-aktiv og voksi-classic. Passer begge like godt i vogna? Voksi Aktiv er den urbane posen fra 0-3 år. Den er liten, lekker og har klips for enklere bruk. Voksi Aktiv er mer tilpasset de minste vognene, trehjulinger og små sportsvogner. Voksi Aktiv kan brukes både sommer og vinter. Mens voksi-classic posen er hovedsakelig en vinterdyne, og kan byttes ut med ulla til bommulsdyne på sommeren (koster 500,- ekstra) skulle vi evt kjøpe denne, må vi jo bruke bommulsommer-innerdynen med en gang. Og ta fram ull-innerdynen til høsten. Men det stod ingenting om att voksi-classing posen er fra 0-3 år som på aktiv posen. Stod faktisk ingenting om det, er det en selfølge? Her er linken: http://www.voksi.com/2006/index.php?page_id=1794
Phantom´ Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Voksi classic holder nok like lenge som en aktiv-pose. Om det er voksi du vil ha ville jeg gått for classic og heller brukt en vanlig dyne i bærebagen. Jeg har hatt voksi med både sommer og vinterdyne, men sommerdyna brukte vi aldri. veldig greit å bruke dyne på vår sommer. Lettere å regulere varmen da, og ikke blir det så trangt i bagen heller. Voksi classic har ulldyne og er skikkelig varm, så de er en veldig god vinterpose. Passer sikkert godt i kombivogna uten bag til høsten/vinteren. Jeg venter nå nr 3 og har kvittet med med voksi. Jeg har heller valgt en lett dunpose denne gangen. Men det er mest pga jeg syntes kombivogna ble for tung og har denne gangen heller gått for en mindre og nettere vogn. Og der er det ikke plass til voksi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå