Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Heia! Jeg bare lurer på om det er noen her inne som har opplevd å få noen små klumper ved inngangen til skjeden e/ endetarmsåpningen? Jeg har to stk ved skjeden og en oppforbi endetarmen og lurer så på hva dette kan være.. Har lest litt om kondylomer (kjønnsvorter) men jeg føler liksom ikke det kan være det heller.. Var hos gynekolog (i forb. med SA) for noen uker siden og han nevnte ingenting liksom, men usj. Må kanskje ta en tur til legen ellerno.. De gjør ikke vondt, og sjenerer hverken meg eller samboeren min, men om det er noe farlig eller om det kommer fler er det jo litt ekkelt.. Håper ikke dette ble for kvalmt, men må jo bare høre om det er noen som har opplevd det samme... Takker for svar!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har også det Mine er condylomer og hemorioder :o/ Driiiit ekkelt og smertefullt!!! Burde gå til legen og få noe får de, hvis ikke kan du risikere at de blir som mine, over 3 cm store og betente
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Uff, det hørtes ikke mye godt ut nei! Jeg var inne på nettet og så på bilder av kondylomer, og noen av de var bare helt fryktelige, hehe:S Håper ikke det er det! De gjør liksom ikke vondt, er bare som en ekstra hudfold liksom.. Begynte det sånn på deg også eller? Bare små hudfolder som ikke plagde deg noe, annet enn at du merker det når en vasker seg der nede liksom.. Men isj, må vel til legen jaaa.. Noen fler med erfaring forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå