Gå til innhold

Min lille Polly Peanøtt har d bra :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en liten blødning idag så jeg ble sendt til Ullevål for ultralyd. Holdt på å svime av av redsel. Men på skjermen var det en liten peanøtt med et hjerte som slo som bare det ;) Så utrolig lettet nå. Sier de ikkje at vist en har sett hjertet slå, er risikoen mindre??? Dei sa iallfall at alt så kjempe bra ut. Ble satt tilbake fra 11 til 9 uker, men hva gjør vell d så lenge hjertet slår :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint. Gratulerer:-). Må være en deilig følselse... Skal på ultralyd om en time jeg. Har hatt litt blødninger jeg også. Er engstelig og spent. Håper på det beste:-)

Skrevet

Så deilig!! Grusomt når man begynner å blø! Jeg fikk en kraftig blødning forrige torsdag og var helt sikke rpå at jeg hadee mistet. Gleden var derfor stor da jeg så et lite hjerte der inne på UL på fredag. Viser seg at jeg har mistet 2 små spirer. Selvfølgelig aldri moro å miste, men jeg føler at jeg vant en baby:) Visste ikke at det var flere enn en der inne.

Gynekologen sa til meg at hvis de finner et embyo med fin hjerterytme etter en blødning er sjansene store for at det går bra. MEn man likevel en litt økt risiko for å miste. Hun ba meg om å tenke det beste og glede meg over den der inne. Det syns jeg du skal gjøre også:)

Noen andre som vet noe om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...