Gå til innhold

Skal på date.. har du noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal altså på date igjen. har vært på date med han før og vi har hatt endel kontakt på msn det siste halve året.

Jeg tror dette er en god kandidat jeg kunne blitt forelska i, men jeg føler meg så usikker på date-situasjonen.

Føler at det er vanskelig å "selge" seg sjøl.

Aner ikke hva han tenker, han har forsåvidt ingen rush sjøl, og jeg tok initiativ til begge datene. (med 4 mnders mellomrom, så så pushy er jeg vel ike akkurat)

likevel, siden jeg har invitert, burde jeg betale kinobilleten? han har bra gentlemann takter, likevel vi betalte hver for oss sist, som for meg er en selvfølge, blir pinklig ellers syns jeg

Har dere goen gode tips? er dæven meg så nervøs. men glad han vil da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kino? Jeg har aldri forstått hvorfor noen går på kino når de er på date... Gå ut å ta en øl heller, en øl blir fort til to og tre og praten går ofte lettere.

Skrevet

Enig med anonym her oppe... :) mye bedre med en øl eller fler på byen :)

Skal på min første date jeg også denne måneden, og fant ut at det var en bedre setting, enn en rolig middag eller kino... :)

Ønsker deg lykke til på daten iallefall. Må få høre hvordan det går :)

Skrevet

Jeg tror ikke han kan være så særlig seriøst interessert hvis du var på date med han for 4 måneder siden, å han ikke har bedt DEG ut til nå... Det kan jeg nesten garantere deg.....

Skrevet

shit. ja du sier noe der.

men tingen er at vi begge kommer rett fra langvarige forhold begge to. og vi har på en måte blitt litt støtte til hverandre. selv om vi begge har hattnoe flørtetone

det er jo litt snodig at han ikke har tatt initiativ igjen. men likevel lever jeg i håpet. mulig jeg må våkne opp

men likevel ta praten videre ut reallife. sist satt vi og pratet masse. tenkte nå at det var lurt å gjøre noe sammen. tenkte egentlig at jeg ville invitere på tur på dagtid, men det passet så dårlig denne helgen siden jeg jobber

huff er så vanskelig å være på "sjekkemarkedet" igjen.

blæ

Skrevet

Er oppi litt av det samme som meg du....

Jeg har begynnt å date en som er i et dårlig forhold nå ( han er i forholdet nå kun for å bli kjent med barnet sitt, litt før han går ut av forholdet. ) Noe jeg har full forståelse for, siden barnet er så liten enda...

Vi vet jo begge at vi vil satse på hverandre, bare ting faller litt på plass med hensyn til barnet.

Ja, mange mener sikkert at jeg ikke burde innlede et forhold til en som er i samboerskap, men det er kun jeg og han som vet hva hele situasjonen dreier seg om. Så jeg har oversett hva andre sier om dette, om ikke så lenge er det vi to.

Møt han du, og se hva du føler for etter møtet, og om du greier å tolke hva han vil videre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...