Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 synes dere at forholdet går bedre eller dårligere i reiseperiodene?Mannen min reiser endel uker i året. Vi føler at dette er som en vitamininsprøytning til forholdet. Lengte, sende meldinger, ringes hver kveld etc. Det er godt å kjenne på at man fortsatt savner hverandre. I hverdagen er det lett at det blir mye stress.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Når sambo reiste en dag før meg, til trondheim, så var det godt og få en nattamelding ja Hjelper nok på litt, vil jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Syntes det var godt når han var borte og pyton når han var hjemme... ( viste lite interesse for familien når han kom hjem... )
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Skjønner hva du mener HI. Følte det slik en stund vi og, men så ble det litt vel mye. Flere dager borte enn hjemme.. Det ble aldri ordentlig hverdag og jeg er veldig hverdagsmenneske. Heldigvis fikk vi begge to våre ønsker oppfyllt, han fikk en bedre stilling og jeg får ham hjem hver dag. Sånn utover kvelden. Men det hender fortsatt han har noen reiser innimellom, og da må jeg innrømme det bare er deilig. Og vi sender hyggelige meldinger osv. og det er deilig å kjenne at man savner noen og helgen derpå blir ekstra hyggelig! Han er også fornøyd, for han var vandt til å reise, og tror han trives på hotellrommet noen dager i fred og ro innimellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå