Gå til innhold

priser????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg eksakt om priser når en går offentlig?

Må en betale 3000kr i egenandel pr prøvegang?

Og hvor mye koster medisiner pr gang ca? Jeg har hørt så mye forskjellig.Vet en får det dekket over 15tusen,men bruker en for så mye pr gang eller er dette over flere prøveganger??

Takker for alle mulig slags svar...Vi skal nemlig sette oss på list men har ikke ringt ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk beskjed om at det kostet 1500 kr pr gang, men at medisinene til ivf kom på rundt 8-10000 kr! (apotekene og produsenten må jo tjene noe sinnsykt...)

Skrevet

Når man går offentlig betaler man 1500,- per forsøk. Medisner er veldig forskjellig pga man bruker forskjellige doser. Alt fra 8000-12000,- er vanlig. Som regelt må man ha 2 forsøk for å komme over grensen på 15000,- Men som sagt er det veldig forskjellig.

Skrevet

Tusen takk for svarene..da ble jeg mye klokere på d området...skal ringe å prate med de i Trondheim denne uka så da står forhåpentligvis vi snart på lista.Ja de må jo virkelig tjene rått på det der,det skulle ikke vært lov.URETTFERDIG er det.Det er jo bare flere og fler som sliter med ette,så de må jo for ... begyne å få noen andre regler på dette.Sykt at en å betale så mye for dette ØNSKET.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...