Gå til innhold

Flere som er litt "redde"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta på p-piller for litt over et år siden, etter å ha gått på dem noen år. Har imidlertid ikke blitt gravid enda...

Og jeg er litt redd for å gå til legen faktisk!! Ikke vet jeg egentlig om dette kommer av at jeg er redd for å få beskjed om at jeg ikke kan få barn, eller hva jeg er redd for.. Men, ganske irriterende egentlig, så bruker mye av dagene nå på å være sint på meg selv;p

Har tenkt på å prøve akupunktur da, funnet ei som er i samme situasjon som vil være med, og det virker ikke så skummelt som å gå til lege.. Men er det noen som har gode erfaringer med dette??

Misforstå meg rett: jeg drar til legen når jeg er syk og sånn altså, men dette blir liksom litt "ekkelt" å dra til legen med...

Er det bare jeg som er så teit og treig, el???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Synes ikke du er teit.. Vi har prøvd et års tid på nr tre nå og jeg begynner å lure på om det har skjedd noe med meg. Har to fra før som vi ikke brukte lang tid på, 1pp og 3pp, derfor lurer jeg nå på hvorfor det tar sånn tid nå.. Men gruer meg for å oppsøke lege jeg også.. Har veldig lyst på flere barn og er jo redd for hva legen vil si.. Vet jeg ikke skal klage jeg som har to flotte barn, men likevel...

Syns ikke du er teit hvertfall.. Livet kan jo bli totalt omvelta ved en negativ beskjed.. (Samtidig hadde det jo vært greit å vite...)

Skrevet

Hei,

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Slutta på pilla for over ett år siden og er ennå ikke gravid, har regelmessig mens, men har ikke greid å finne noe eggløsning med EL tester. Jeg har bestilt time hos lege, men har ikke fått time før 18 mars. Jeg håper på å få en pille jeg har hørt om som skal sette igang EL og dermed at jeg kan bli gravid! Jeg anbefaler deg og gjøre det samme, og jeg hører veldig gjerne fra deg igjen om hvilke erfaringer du gjør deg!!

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg som er litt nervøse...

Er liksom litt redd for å få en sånn beskjed, det blir på en måte så endelig.. Og er ikke der enda at jeg er så "desperat" at jeg MÅ finne ut av hvorfor jeg ikke blir gravid... God tid har jeg og, er jo bare 25.. Men allikevel... Det passer så bra nå;)

Takk for svar!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...