Gå til innhold

Liten voksipose? vinterpose til vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi har en voksipose, som vi har arvet, den er faktisk 13 år.. men like fin =) Problemet er bare det at, bagen i vognen er litt for liten i forhold til den ;P

Så er ikke plass i verden til voksiposen i vogna..

Mitt problem er nå, finnes det mindre poser? Eller hvis ville dere lagt babyen i?? =)

Er jo førstegangs, så har ingen peiling =o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt ;)

Skrevet

Du dytter den bare inn i bunnen, slik at den passe i bagen :-) Det må man med alle poser i bag, så og si... Jeg har bare kjøpt en liten pose som egentlig er til bilstol Har urban jungle vogn og bagen er kjempeliten, så jeg håper det holder med denne og saueskinn under og bobledress i vinter. Men fårplass til annen pose om jeg vil og løser det på samme måte som andre må.. Dytte inn bunnen altså. Skjønte du hvordan jeg mente??

Skrevet

Ta en kikk på denne... easykid.no

Har kjøpt denne, og synes den virker veldig smart. Bruker den som liten pose i bagen og i sterten i sportsvogna. Når barna blir lengre i beina er det bare å sette på forlengeren. Vi er pulkefamilie, og da er det bra å ha en pose som barna kan bruke til de er 3-4 år.

Skrevet

Ja, har prøvd dette også.. men blir jo veeeeldig trangt oppi der? Holder kanskje i vinter.. Får nesten prøve meg frem når poden kommer :)

Skrevet

De digger at det er trangt vet du :-)

Går sikkert helt fint!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...