Gå til innhold

Hvordan har dere panneluggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klippa min i dag, har hatt den skrått over, men nå har jeg klippa den sånn at den blir rett, rekker vel helt ned til øyenbrynene.

Ble så sinnsykt usikker, ser mange som kler sånn "rettover" lugg, men ikke sikker på om jeg gjør d:P

Pleier å ha den opp i klipe eller hårbøyle da, så det er ikke noe superkrise da:)

Hvordan har dere panneluggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skrålugg... lengste siden går ned til øyenbrynet omtrent. Jeg hadde rettoverlugg men trengte en forandring... tror jeg skal ha rettoverlugg neste gang igjen. men den blir klipt sånn at jeg kan legge den til siden hvis ønskelig..

Så sånn har jeg panneluggen hehe..

Skrevet

Om jeg har lugg så har jeg alltid skrålugg.

Men de vennindene som har rett av lugg har den rett ned, og dem kler det :)

Men jeg gjør IKKE! :P hehe..

Skrevet

bak øret:) Like lang som resten av håret.

Skrevet

Har rett lugg, ca til øyenbryna...:)

Skrevet

Har ikke lugg :-)

Skrevet

Skrå lugg og sideskill her også. Tror ikke jeg hadde klart å ha luggen hengende ned til øyenbrynene. ;o)

Skrevet

Varierer litt. Bruker hårbøyle, hårbånd eller klemmer dersom jeg vil ha den vekk. Har jeg luggen nede (rekker ned til øyebrynene.. litt lengre) så har jeg litt av det lange håret nede også, og resten i hestehale. Synte sjeg blir mer "pyntet" med luggen nede...

Skrevet

Har hatt lang lugg mesteparten, og skrå når jeg har hatt kort lugg! Klipte rett pannelugg i går og i dag har jeg luggen bakover i spenne :P... hehe..

Det var uvant gitt, har langt hår, men føler at det ble så mye oppå liksom... Føler meg som den potteplanten... :)

Så tror jeg sparer til lang igjen evt skrålugg..

Alle sier at jeg kler det men... Skal jo trives selv også!!!

Skrevet

Kort, skrå og hakkete.... Ligger til siden. Hadde ikke klart å ha lugg helt ned til øyenbrynene...

Skrevet

Skrå lugg og sideskill, har akkurat klippet det. Har aldri hatt lugg før...

Skrevet

Skrå lang "lugg" og sideskill. Ender ofte opp i hårspenne eller bakøret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...