Gå til innhold

Hva skal barna kles ut som på karneval da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde planer om prinsesse på snuppa for da slipper vi i grunn å gå til innkjøp av noe... Men på vei hjem fra bhg var hun klar på at hun ville være Donald.. Så vi måtte kjøpe Donald-kjole. Prøvde å få henne til å skjønne at Donald ikke bruker kjole, så det er mulig Donald interessen dabbet litt da.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillemor skal være dalmantiner... ,)))

Skrevet

tror jeg skal kle mini som sjiraff jeg :) gult tøy, sy på brune flekker og sminke i fjeset :) han er 22 mnd og har ikke så mye han skulle ha sagt enda! hehe...

Skrevet

kanin :o)

enkelt og greit for de små

Skrevet

Alladin her.

Arabisk tema. (kunne være konge, prinsesse, prins, røver, livvakt eller katt).

Og siden det er det eneste kostymet å få tak i i det temaet til gutt, så får vi late som at det er en prins

Skrevet

Her har de hakkebakkeskogen som tema, så alle ungene skal være et dyr i hakkebakkeskogen. De lager kostymene i barnehagen, så det er helt supert:)

Skrevet

De skal liksom ha skogen/dyr som tema, så de skulle ligne ett dyr.. Trengte ikke ha kostyme, bare tegne litt i ansiktet holdt lenge =)

Er ikke såå lett å finne kostyme til noen på 1 år nei.. Så i katalog idag at småbarnskostyme begynte på str 98..

Skrevet

Nasse Nøff:)

Skrevet

Nille har str fra 1 år.

Flere lekebutikker har fra 92.

Skrevet

tROR DET FINNES KANNIN KOSTYME TIL DE MINSTE.

kJØPTE DALMANTINER KOSTYME TIL LILLEMOR I STR.86, MEN DET ER VEL IKKE AKKURAT NOEN SKOGENS DYR!

(klusset litt med knappen her)

Skrevet

Jenta på 4: Fe

Jenta på 1: Ole Brumm (arvet kostyme etter storesøster)

Skrevet

Lillegutt vil være nassenøff :) Så vi skal dra på butikken i morgen å se om vi finner nassenøff drakt. Hvis vi ikke finner det, vil han være olebrum eller tigergutt:)

Skrevet

Jeg kjøpte skikkelig tigerpelsstoff og sydde en hel drakt til snuppa her. Men hun nekter å ta den på seg - er livredd!! Hva gjør man med sånt:-/ ?

Kan ikke tvinge den på heller når hun er så redd - så da vet jeg ærlig talt ikke hva jeg skal finne på.

Noen som har noen enkle, rimelige tips? Har ikke lyst å bruke så mye mer penger på kostyme nå!

Nødløsning er fotballdrakten pappaen har kjøpt:) Hehe - dårlig kostyme da:)

Hun er 2 år + 5 mnd

Skrevet

min skal være kledd ut som bamse, men de sa at det helst skulle være noe som hadde med trobjørn egner og gjøre siden dette er temaet i BH i år. men han må ha skrevet noe om bjørner. (noen som vet?)

de skal ha karneval ute. så derfor blir det bjørn. for da passer det fint at han har boble dress under...hehe.. det var bjørn eller kylling det sto mellom (småen har ikke stemmeret, for mitt ord er lov..hhaha)

Skrevet

Indianer...men nekter å ha noe på hodet! Ikke enkelt når de er små, nei...

Skrevet

Ja-a! Han har jo "Bamsens fødselsdag"-sangen bl.a!

Skrevet

Her blir det en pandabjørn og en lynet mc queen rallyfører.

Skrevet

Han har jo skrevet dyrene i hakkebakkeskogen og der bor brumlemann, bamsefar og bamsemor. En bjørn passer perfekt.

Skrevet

hehe, det selges jo noen nusselige Minni kjoler kanskje hun heller vil ha det da? :) I bhg her synes jeg de overlater forlite til foreldrene, for her ordner de alt selv, men jeg skal ikke klage for Silje gleder seg jo. I år skal de ha farge fest, hun skal være gul, vi skal levere ungene i ensvfarget lyst/mørkt tøy, de har drakt, farge til hår og fjes... I fjor måtte de være ett av dyre i eventyret "skinnvotten".. da var hun haremann hoppsadans, en litt homofilen,men hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...