Gå til innhold

Drittmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min holder på nede i kjelleren HVER ettermiddag/kveld og helg. Han holder nemlig på å bygge badstue. Fint det.

Men det er virkelig ALT han gjør.

Han rydder aldri opp etter seg, dvs slenger fra seg skittentøy på soveromsgulvet, setter ikke inn tallerken sin i oppvaskmaskinen en gang, bare reiser seg og går fra bordet.

Og gjør absolutt ingenting husarbeid. Går ikke ut med hunden heller.

Forventer vel bare at jeg skal gjøre ALT i huset (Og det gjør jeg jo).

Og han er bare i den jævla badstuen HELE tiden når han ikke på jobb. Dessuten snakker han nesten ikke til meg. F.eks i stad da han han kom hjem, gikk han rett inn på kjøkkenet å laget seg havregrøt. Og så går han ned i kjelleren. Ikke en gang spørsmål om vi skal lage middag. Eller kanskje finne på noe for en gangs skyld? Gå på kino eller noe? Nope. Jeg prøver å snakke med han, men får bare korte svar tilbake. På spørsmål om det er noe i veien sier han nei.'

Han bygger faktisk den badstuen fordi HAN har så lyst på den. Ikke jeg. Jeg klarer ikke å sitte i en badstue mer enn 2 minutter jeg..

Syntes han kan prioritere fritiden litt andeledes, og ikke bare være i den badstuen. (Han har holdt på siden beg. av november).

Jeg er i allefall LEI av å rydde opp etter han, og lage middag, og gjøre alt husarbeidet. I allefall at det blir tatt som en selvfølge. Skulle til å skrive at jeg savner å være sammen med han, men akkurat nå er jeg bare SUR. Dusten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blås i fjottemannen. Ta på deg noe fint og gå ut en tur. Besøk ei venninde eller noe. Gjerne uten å si noe. Kan ta litt tid før han kommer opp og merker det da.. Men om du trekker deg like mye tilbake som det han gjør MÅ han jo se det og reagere snart.. Ha en fiiin kveld:)

Skrevet

He-he.. Sant det. Ikke noen vits å sitte her å furte heller :-) Hadde jeg ikke vært gravid skulle jeg jammen tatt meg en jentekveld på byen.. Det hadde vært noe det.. Går til ei venninne i stedet da! (HI)

Skrevet

Ja, gjør det. Ikke si noe. Ta helelr å bynn å ignorere han slik han gjør med deg, finn på ting med andre venn uten å be han med og uten å forberede han først. Kanskje han da vil våkne?

Skjønner deg godt og synes synd i deg. Mannfolk altså... Er så irritert på min! Vi har endelig funnet oss leilighet å bo i 1.apr - kjempebra! Men det eneste han er opptatt av NÅ er å pakke! Litt tili å begynn me sånn stress! Han er den som alltid skal gjør alt i forveien, ikke så likt mannfolk... Lage middagen klar om morgenen slik at den kan varmes opp og sånn.. Går ikke an å slappe av i huset siden han stresser mer unødvendige ting

Skrevet

bare gå på byen det selvom du er gravid...

Bare ikke drikke det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...