Mille** Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Mammas lille jente har blitt stor, hun har fått kjærestebesøk, og helledussan så skjønn han var! ;o) *gruer seg litt til ungen blir tenåring*
Tommage♀♂ Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Åååå, nå måtte jeg smile=) PS! Håper du er av samme oppfatning når hun er 17 og kommer hjem med kjæreste, hehe;)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Synes foreløbig at det er ganske morsomt jeg da. 12-åringen min ble nylig "dumpet" av kjæresten sin, de var sammen i over ett år!!! Litt trist også for han var også skjønn. Jaja, vi har vel mye i vente ennå...:¤)
Mille** Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2008 Huff da, stakkars liten! Blir nok en del hjertesorg framover ja.... Joda, nå er det bare morsomt. Gubben kjenner moren hans fra før, de var bestekompiser da de var små, og hun kunne fortelle at han var sååå forelsket. De har begge to brukt opp kontantkortene sine på mobilen på under ei uke, hehe.... ;o)
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Å herlighet, håper det blir lenge til min 10-åring kommer hjem med kjæreste, hehe. Får holde at hun har en på Habbo ;-)
Mille** Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 Huff ja, hadde vel ikke trodd at det skulle bli kjæreste på henne så tidlig. ;o) Hun holder forresten også på med Habbo. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå