Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Er det uvanlig at en baby på 3 mnd legges kl 18 og sover til ca 07.30, bare avbrutt av et par måltider om natta? Synes jeg hører om så mange som sliter med nattesøvnen, men her har han sovet omtrent sånn siden han var 1 mnd gammel. Kan jeg regne med at dette vil endre seg drastisk etterhvert som han blir eldre? Skjønner jo at dette er veldig individuelt, men pleier det å skje?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Dette med søvn forandrer seg som oftes hele tiden. Min sønn legger seg også kl 18, men har nå som han skipper nattmat (10mnd) står han jo tidligere opp. Han kunne før sove til kl.07.
_Mita_<3 Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 det er nok ikke uvanelig:) Er jo forskjell fra baby til baby.. når lillegutt car rundt 3-4 mnd sov han fra 19-08.30 det gjør han enda.. deiilig:) men det går opp og ned når tenna kommer.. hatt noen netter innimellom vi må ha stått opp å gitt han sutten så har han sovna igjen:)
elda Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Ja sant som det skrives over her at dette med søvn forandrer seg ja...nå syntes jeg den lille sover bare mer og mer...litt ulikt når "natten begynner enda", men mellom 1915 og 2015 vanligvis...da sover hun nå ofte til mellom 3 og 5 engang og får mat igjen før hun sover videre til 8-9 tiden. Så er det mat, stell og litt våken før hun vil sove igjen - da gjerne mellom to og fire timer...Fra 1530 og frem til leggetid er det flere mindre dupper...tenkte akkurat på det i dag at nå sover hun jammen mye...er snart 3 mnd nå...før var det mat mye oftere - iallefall på natten...Litt deilig da - får bare nyte det for plutselig er det vel ikke sånn mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå