Gå til innhold

i dag har jeg sendt en mail ang vogn til den nye babyen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjente at jeg hadde behov for å forberede meg litt på at han skal komme. Han spreller og hopper og danser og virker som en fin og blid liten fyr, akkurat som storesøsknene sine.

Det er koselig å tenke på at han skal flytte inn hos oss, og det er koselig å tenke på at det er en liten gutt...:-) Jeg har begynt å tenke at jeg ikke vet hvordan man oppdrar gutter, men det gjør jeg jo ....

også har jeg sett bilde av noe phantomet har snakket om, nemlig sånn liten seng som man fester på dobbelt senga. da sover babyen sammen med mamman uten å sove sammen med mamman liksom...... vil ha sånn også :-) tror dere denne lille blir en bortskjemt drit;-).... en samedrit sikkert... laget helt uten sametruse..... hha h aha ha ha nå måtte jeg le av sametrusa enda en gang :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten samedrit du:-) Sikkert den søteste av dem alle!!!

Og vogn må han jo ha, og en liten seng så prinsen kan sove sammen med mamman sin er jo kjekt:-) Ellers er jo Leandervuggen også supersmart da. Den kan henges i taket så kan du vugge litt med totten din om han skulle finne på å grynte litt på natten:-)

Skrevet

Så koselig å tenke på lille dritgreigutten!! Han må vel få et samenavn nå, tenker jeg. Hva med Mattis? Eller kanskje Ante?

Skrevet

Eller MIKKEL:-))

Skrevet

Mechtajokkhi, er litt mer min stil :-))

Skrevet

Trenger vel ikke være redd for at det blir mange i samme barnehage - og klasse da. :-))) Du bør nok diskutere det litt på Navnedebatten kanskje....

Skrevet

mulig jeg ikke finner mine nye bestevenner på den måten men :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...