Ville Vera Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Får ett vårbarn jeg, i april/mai skiftet. Hvilken voksipose burde jeg gå for da? Er det voksiposer som er spesiallaget til våren? Eller er det bare vinterposer? Kanskje det blir for varmt for den lille?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 jeg har termin 2 mai og kommer til å bruke kun saueskinn i bunn og dyne. Evt lammeskinnspose om det er kaldt.
Ville Vera Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Blir denne for varm på sommeren/våren? Voksiposer beskytter jo mot både varme og kulde. http://www.voksi.com/2006/index.php?page_id=1866 Må jo ha en som fungerer når det blir kaldt på høsten og... Siden den er så dyr.
lille sprelle Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Voksipose classic - man kan bytte mellom sommer og vinterinnlegg i den. Vinterdyna er det som følger med.
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 har voksi aktiv..den som er spenner på..mye bedre den enn den med snor synes jeg..enklere:) den er super..snuppa på 2 år bruker den i barnehagen.. anbefales veldig..selv om den er stor og kansje litt tung..ellers har vi en odenwalder pose hjemme..helt ok, men har ikke fått prøvd den ut så mye ute enda.
Ville Vera Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 Voksi-aktiv posen er fra barn fra 0-3 år. Blir det ikke dårlig plass i kombi vogna mi da? Regner med den er større enn de andre. Eller er den like stor som voksi-classic? Her er link: http://www.voksi.com/2006/index.php?page_id=1794 Er alle voksiposer hovedsakelig i strl 0-3 år? Eller bytter man før den tid?
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 den er ikke større nei..noe det samme.
Ville Vera Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2008 Ok Da har jeg funnet ut hva jeg skal ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå