Happy happy:) Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Fant dette inne på en gravid side: - Da er det lurt at du oppsøker lege, for du skal sjekkes medisinsk tidlig i graviditeten: Hjerte, lunger, bryster og underliv. Det er den eneste rutinemessige gynekologiske undersøkelsen i svangerskapet. Må man ta GU når man er gravid, trodde dette var ett frivillig valg? Skal legen ta på brystene mine? Synest ikke dette høres særlig hyggelig ut akkurat jeg da.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jeg tok verken gu eller brystundersøkelse. Heller ikke hjerte og lunger.. Er vel ikke noen grunn til det hvis du ikke har noen spesielle problemer.. Tror sånt er frivillig ja!
Happy happy:) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Ja, enig att dette bør være den gravides valg:)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Har hørt mange som ikke har hatt slike undersøkelser altså Tror ikke du trenger å grue deg for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå