Gå til innhold

Er jeg urimelig ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15 uker på vei og har akkurat blitt sykemeldt noen dager pga stress i jobben. Samboer skal ut med kompisene på lørdag ettermiddag + kveld, og spurte i tillegg om han også kunne finne på noe på fredagen ettermiddag med en annen kamerat. Vi har en jente på 20 mnd, så jeg spurte om han ikke kunne droppe fredagen slik at jeg fikk litt avlastning med henne, men neida - da ble han sur, stakk fra hele middagen og her sitter jeg og datteren vår... Er det jeg som var urimelig som ba han om å droppe fredagen ?

Jeg velger å være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, synes ikke du er urimelig jeg... samboeren min skal være borte en hel helg snart sammen med jobben.. jeg holder det inni meg, men liker det IKKE! Har ingen barn fra før.. men trenger masse oppmerksomhet nå som jeg er gravid.... såh... :)

Skrevet

Synes ikke du er urimelig her nei. Synes fint han kan avlaste og tilbringe litt tid med familien på fredag når han skal ut på lørdag!

Skrevet

sorry at jeg sier det, men er så glad jeg ikek har en sånn mann..jeg forventer mer

Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen, har et barn til jeg også. Det er dårlig gjort av han/dem. Si du skal ha den ene kvelden! Men samtidig vet jeg det er kjipt, for kanskje du heller vil vær hjemme med han? Er jo ikke gøy å tving de hvis de ikke vil. Men jeg vet akkurat hvordan du har det... Vis dem hva folk svarer her! Jeg ble faktisk så irritert på min at jeg reiste med sønn min på helgebesøk så jeg kunne være sammen med andre. Så får bare han gjør hva han vil - men når jeg er tilbake syns jeg han bør ta hensyn og gi seg.. Det er egoistisk av dem å gjør sånt!

Skrevet

Vis HAN mente jeg... :) Gjør det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...