Gå til innhold

Hva tenker dere om denne dressen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.kidsfashion.no/kf/produkter/gutt/jakker_yttert_y/g3056_troll_h_st_v_rdress

Skrevet

Jeg hadde velgt strl 110. Det skal datteren min ha når jeg skal kjøpe ny til henne etterhvert, hun bruker også 104 nå:)

Kjempefin dress forresten:)

Skrevet

Jeg ville nok kjøpt Reima tec om jeg var deg. Prisen er jo ca den samme og Reima er bedre enn Troll, synes iallefall jeg.

Ellers var det en søt dress!

Skrevet

Har hatt Reima hittil og er superfornøyd..bare tenkte å prøve noe nytt :)

Skrevet

Var kjempe fin, fikk lyst til å kjøpe til gutten vår selv, men har lite penger for tiden da mesteparten går til husbygging. str 110 hadde jeg kjøpt hvis jeg var deg

Skrevet

Ja synes det er bedre at han har litt å gå på liksom :)

Skrevet

Et lite tips:

babyshop har 30-50 % på endel dresser nå, både reima og troll. Var å kikket på vårdress der i dag....

Skrevet

Jeg hadde valgt 116.

De bør ha 10 cm med dress å bevege seg i.

Og det er vel snøring i livet der, som i de vanlige troll dressene (har ikke sett på linken).

Her bruker min på 3,5 110 i dress, men han er ganske lang i ryggen, så den begynner å bli litt snau.

Skrevet

De Trolldressene vi har hatt har vært store i str, min 2-åring har brukt sin dress i str 80 siden hun var ett år...og den passer faktisk helt fint enda.

Personlig syns jeg Trolldressene er penere enn Reima ;)

Skrevet

Oki.

Men kan du ikke han med å prøve en da?

Troll og Reima er ikke lik i str.

Skrevet

Bare til opplysning så er årets reimadresser (2007) utrolig dårlige. Har mine barn i utebarnehage og jobber i en selv har bestandig sverget til reima. Men i år er jeg direkte skuffet over kvaliteten. Vi har ikke en eneste reimadress i barnehagen som det ikke er hull på.... Brukte troll ett år og det var en utrolig dress. Den holdt dessuten vannet ute på en mye bedre måte enn reimadressene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...