Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Lurer på om vi skal kjøpe skap eller kommode for å ha på babyens rom. Noen som har noen formening om hva som er best?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Dette har jeg også lurt på. Fant ut at komoden blei best. Flest hyller(skuffer) til alt av klær. Var blant annet på ikea å så på skap. Det skapet hadde bare 3 hyller, resten måtte henge på kleshenger. Men det er sikker noen flere her inne som har erfaringer.
Tredjemann på vei :D Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Nå har ikke vi noe barnerom enda, selv om vi har både en 2-åring og snart en baby, så vi skal bare kjøpe en liten kommode til babyklær, sengetøy, tepper o.l. Hadde vi hatt barnerom ville jeg nok heller kjøpt en kommode med store skuffer i stedet for et klesskap... Men det finnes jo mange typer klesskap da, så hvis jeg hadde funnet et med mange hyller i ville jeg kjøpt det i stedet! Veldig kjekt med sånne skap hvor man kan sette inn sånne uttrekkbare kurver i, hvis du skjønner hva jeg mener... Sånn at man kan ha hyller/kurver på den ene siden i skapet og plass for kleshengere eller annen oppbevaring på andre siden..
3-prinser Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Vi har både klesskap og kommode. Kommoden bruker vi til klær, skapet til hengeklær (blir litt av det også til baby) og til andre småting som pledd, sengetøy osv.
Nætte;mortil2 Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Vi har sett at for oss passer kommode veldig bra. Lett å holde en viss grad av orden og system og mindre plass til rot... De få tingene han har som må henge har vi plass til!! Så jeg anbefaler kommode :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå